• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
7

دبیر کمیسیون انرژی مجلس: پیگیرآسان سازی روند استخدام نیروهای جوان در پروژه های نفت و گاز

  • کد خبر : 1723
  • 24 مهر 1391 - 9:15

 

به گزارش آوای جم به نقل از سوک؛حجت الاسلام موسی احمدی  گازرسانی به حوزه کنگان، دیر و جم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: برای افزایش گازرسانی، نشست هایی با مسئولان وزارت نفت برگزار خواهد شد.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم استان بوشهر در مجلس با تکذیب خبر برخی رسانه های برون مرزی مبنی بر تحریم صادرات گاز ایران به اروپا گفت: آگاهان به مسائل حوزه انرژی به خوبی می دانند که ایران به اروپا گاز صادر نمی کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با این بیان که تحریم کنندگان نفت ایران درمانده شده اند، تصریح کرد: اعلام خبر تحریم گازی ایران، نشان دهنده محقق نشدن اهداف اساسی تحریم و جنگ تبلیغاتی است.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به محدودیت های تحریم، عملکرد وزارت نفت خوب ارزیابی می شود و امروز ما دیگر نگران تحریم نیستیم بلکه به دنبال ایجاد بسترهای مناسب تر برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه در صنعت نفت هستیم.

نماینده مردم در مجلس گفت: هر اندازه در صنعت نفت هزینه کنیم، سرمایه گذاری انجام داده ایم، ضمن آن که تحقق اعتبارات و سهم ۱۴٫۵ درصد صنعت نفت برای توسعه میدان های مشترک ضروری است.

وی تصریح کرد: هر مقدار که بتوانیم از محل صندوق توسعه ملی و دیگر منابع، بودجه و اعتبار در اختیار وزارت نفت قرار می دهیم تا بتوانیم میدان های مشترک نفت و گاز را توسعه دهیم.

احمدی همچنین به دیدار اخیر از حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در یک هفته از حوزه گنگان، دیر و جم بازدید و نشست های مختلفی با مسئولان و جوانان برگزار کردیم که در جریان این نشست ها مهم ترین مطالبه، آسان سازی روند استخدام نیروهای جوان و تحصیلکرده در پروژه های نفت و گاز بود که ما هم پیگیری می کنیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1723

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.