• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

در آیینی با حضور مسئولان، دو مدرسه خیرساز در روستای آبگرمک جم به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 1791
  • 12 آبان 1391 - 22:11

به گزارش آوای جم ؛ در آیینی با حضور مردم و مسئولان شهرستان جم دو مدرسه خیرساز در روستای آبگرمک این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در آیین بهره‌برداری از این واحدهای آموزشی با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور رشادت‌ها و دلیر مردی‌های نوجوانان و جوانان برومند و انقلابی این مملکت و فرصتی مناسب برای گسترش فرهنگ و تفکر ناب بسیجی در مدارس است.

 

حسین اسکندری افزود: تلاش برای دستیابی به فرهنگ و تفکر ناب بسیجی تنها از طریق کسب علم و دانش میسر خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش جم اذعان کرد: حضور بسیجیان در صحنه‌های انقلاب، حمایت و پشیبانی از ولایت مطلقه فقیه، سد محکمی در مقابل خواسته‌های نامشروع دشمنان قسم خورده این انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه جوانان ایران اسلامی، بیان داشت: شما دانش‌آموزان بسیجی وظیفه دارید با کسب علم و تقویت ایمان و تقوا به مقابله با تهدیدات دشمنان بپردازید و آنها را از رسیدن به آرزوهای شومشان مأیوس کنید.

اسکندری با اشاره به اهمیت احداث این کلاس‌های خیرساز اظهار داشت با بهره‌برداری از این کلاس‌های درس مشکلات و کمبود فضای آموزشی لازم برای اجرای سند تحول بنیادین و نظام جدید آموزش کشور در این روستا برطرف شد.

اسکندری افزود: این کلاس‌ها در زمینی به مساحت ۱۱۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان به همت انجمن اولیا و مربیان، دهیاری، شورای اسلامی و خیرین روستای آبگرمک احداث شده است.

مدیر آموزش و پرورش جم یادآور شد: امسال شاهد رشد و تحول عظیمی در آموزش و پرورش هستیم که با تلاش وزیر ارزشی و پرتلاش جناب حاجی‌بابایی محقق شده است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1791

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.