• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

در حاشیه نماز جمعه ۶ بهمن ماه با حضور نماینده مردم در بهارستان

  • کد خبر : 2045
  • 06 بهمن 1391 - 19:30

به گزارش خبرنگار آوای جم : نماینده مردم شهرستانهای دیر ، کنگان و جم بعد از نماز عصر روز جمعه ۶ بهمن ماه بار دیگر همانند نمایندگان قبلی مشکلات شهر و دیارمان را یاد آوری نمود . این موضوعات بارها از زبان نمایندگان مجلس و مسئولین شنیده شده اما ، آنچه انتظار می رود اجرایی شدن این مشکلات و نواقص می باشد . خوب شناسایی مشکلات و دسته بندی و پیگیری همه مسئولین ستودنی است . خیلی از مردم دیگر حوصله شنیدن مشکلات را ندارند و دوست دارند مراحل اجرایی کارها را بشنوند .

آقای احمدی مشکل اشتغال جوانان این خطه از میهن اسلامی در همه محافل گفته شده است . رئیس جمهور مصوب نمود که ۵۰ درصد استخدام رسمی در شرکتهای گاز و نفت به بومیان منطقه احتصاص داده شود که این مهم نهایتا به پیمانکاریها منتهی شده و عملا جوانان تحصلیکرده بعد از دانشگاه این نگرانی را دارند . امید است با کارگروهی که شما اعلام نمودید همه جوانان تحصلیکرده این شهرستان شناسایی شوند و دیگر نگران شغل نباشد . یکی از کارگروهایی که گفتید یقینا باید در مسیر شناسایی جوانان و مشکلات آنان اگر تحقق یابد ، بی شک می تواند به این مهم کمک کند .

جناب دکتر : روشنای تونل ها مشکل بزرگی شده که بارها به آن اشاره شده و همه مسئولین شهرستان پیگیر هستند و از زمانی که این جاده ارتباطی با این عظمت راه اندازی شده ، تا کنون جان دهها نفر را گرفته و هر روز شاهد نگرانی خانواده هایی هستیم که نان آورشان باید هر روز صبح از این مسیر رفت و آمد نمایند . اکنون اگر هزینه این روشنایی به منطقه ویژه پرداخت شده ، دیگر جای تامل نیست . زیرا از قبل می دانستیم که تونلها روشنایی ندارند .

نماینده مردم در مجلس : مشکل آب و ابخیز داری دیگر از حوصله ما خارج شده ، خیلی از روستاها در ایام تابستان چند روز با بی آبی دست و پنجه نرم می کنند . کمبود بارش و منابع زیر زمینی چند سال است که این نعمت خدادای را از ما گرفته ، البته اسم طرح کوثر را شنیده ایم . نمی دانیم شاید سد باغان به سفره های زیر زمینی منطقه کمک کند .

راستی دیجتال کردن شبکه های استانی هم مدتهاست که منتظرش هستیم . اکنون نویدش را شما دادید . اما همیشه اخرین نقطه شهرستان ماست . بعد مسافت و دوری از مرکز استان خودش به این مهم کمک میکند تا اعتبارات و تسهیلات دیرتر به ما برسد .

خوشبختانه با حضور صنعت نفت و گاز و شهرکهای مسکونی نفت ، گاز و پتروشیمی در این منطقه باید بگوئیم شهرستان جم رشد و توسعه خوبی داشته و بی شک انتظار و توقع مردم هم از دولت و شرکتهای نفت و گاز دو چندان شده ، زیرا باید شهری داشته باشند که میزبان همه مهاجرین استانهای کشور باشد . شهر زیبا ، امکانات و تسهیلات رفاهی ، بهداشتی و ورزشی لازمه پذیرایی از آنهاست .

امید است نماینده مردم ، همه مسئولین و مردم شریف و همیشه در صحنه و ولایت مدار در راه توسعه و آبادانی شهرستان جم تلاش نمایند .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2045

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.