• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

در هفته دفاع مقدس؛موسسه مالی و اعتباری مهر شهرستان جم افتتاح شد.

  • کد خبر : 1668
  • 02 مهر 1391 - 15:54

مدیر کل موسسه مالی و اعتباری مهراستان بوشهر در مراسم افتتاح این موسسه در شهرستان جم گفت: جنگ تحمیلی برافتخار و اقتدار ایران اسلامی در جهان افزود .

 

به گزارش خبرنگار آوای جم : صبح دیروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور مدیر کل موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر و همچنین مسئولین شهرستان و جمعی از بسیجیان در نمازخانه ناحیه مقاومت شهرستان جم مراسم  افتتاح این موسسه برگزار گردید  .

عبدالرضا شاکری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : جنگ تحمیلی به مدت ۸ سال به طول انجامید و بر افتخار و اقتدار ایران اسلامی در جهان افزود که با رشادت دلیر مردان ایران زمین مانع تحقق اهداف دشمن شد و سزاوار است به این قشر ایثارگر خدماتی ارائه گردد .

وی در ادامه به ضرورت تبیین نا گفته های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس نا گفته های بسیار زیادی دارد که اگر بازگو شود می توان ار آن کتابهای بسیاری نوشت و امروز تاسیس موسسه مالی و اعتباری مهر با هدف مقدس ارائه خدمات به ایثارگران بزرگوار می باشد .

شاکری بیان کرد: موسسه مالی و اعتباری مهر از سال ۷۲ با عنوان صندوق قرض الحسنه بسیجیان کار خود را آغاز نمود که سپس بعنوان بانک مهر اقتصاد مطرح و تغییر نام یافت که با اعتباری معادل یکصد میلیارد تومان آغاز به کار کرد که از سال ۸۹ اقدام به پیش فروش سهام نمود و با دو هدف یکی تحقق رعایت بانکداری اسلامی و دیگری بانکداری الکترونیک کار خود را دنبال می نماید .

وی در ادامه به شمردن امتیازهای این موسسه پرداخت و گفت این شعبه در شهرستان جم پانزدهمین شعبه در سطح استان می باشد .

شایان ذکر است درابتدای این مراسم سرهنگ احمد رئیسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جنگ تحمیلی گفت : بحمدالله سپاه پس از ارتقاء بخش جم به شهرستان موفق به تاسیس بانک انصار، تاسیس و استقرار بنیاد شهید در شهرستان،‌ایجاد شعبه قضائی ویژه رزمندگان و امروزه افتتاح موسسه مالی و اعتباری مهر شده است .

رئیسی افزود همه این تلاش ها  به منظور ارائه خدمات به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا است و این یکی از ماموریت های مهم سپاه می باشد .

شایان ذکر موسسه مالی و اعتباری مهر شهرستان جم در خیابان امام خمینی(ره) روبروی بانک ملت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1668

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.