• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

دوربرگردان کنارشهرک پردیس مسدود وبه پانصدمترجلوترمنتقل میگردد

  • کد خبر : 286
  • 21 شهریور 1390 - 9:01

آوای جم؛دربازدیدازورودیهای جم،مهلت یکهفته ای فرماندار جدید به اداره راه:دوربرگردان کنارشهرک پردیس مسدود وبه پانصدمترجلوترمنتقل می گردد.به گزارش خبرنگار آوای جم،ظهر امروز ۲۱ شهریور۹۰ خلیل عبدالهی فرماندار جدید جم در دومین روز کاری خود بهمراه بخشدار مرکزی،رئیس اداره راه و فرمانده نیروی انتظامی از ورودی های حادثه خیز جم بازدید بعمل آوردند.در این بازدید که […]

آوای جم؛دربازدیدازورودیهای جم،مهلت یکهفته ای فرماندار جدید به اداره راه:دوربرگردان کنارشهرک پردیس مسدود وبه پانصدمترجلوترمنتقل می گردد.
به گزارش خبرنگار آوای جم،ظهر امروز ۲۱ شهریور۹۰ خلیل عبدالهی فرماندار جدید جم در دومین روز کاری خود بهمراه بخشدار مرکزی،رئیس اداره راه و فرمانده نیروی انتظامی از ورودی های حادثه خیز جم بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید که ابتدا از ورودی سمت روستای چاهه بعمل آمد،فرماندار جم …

پس از شنیدن صحبتهای بخشدار مرکزی ورئیس اداره راه ، دستور دادند علاوه بر نصب چراغهای چشمک زن و علائم هشدار دهنده،دوربرگردان کنار شهرک پردیس بدلیل حادثه خیز بودن مسدود گردیده و به ۵۰۰ متر جلوتر منتقل گردد.
ایمانی رئیس اداره راه عنوان داشتند که اجازه دهید با هماهنگی اداره ایمنی تهران وبوشهر این کار انجام شود اما عبدالهی عنوان داشت که مسئول ایمنی وجان این مردم من هستم وباید تا یکهفته آینده اینکار انجام گردد.(آوای جم هفته آینده گزارش انجام یا عدم انجام این دستور را منتشر خواهد کرد)

در ادامه فرماندار جم از ورودی دیگر جم در سه راهی پالایشگاه بازدید نموده و بازهم علاوه بر تاکید به نصب چراغهای چشمک زن وعلائم هشدار دهنده،عنوان داشتند که دوربرگردانی که باید از آن قسمت به سمت جم برگردیم به هیچ عنوان مشخص نبوده و روز اولی که بنده به جم آمدم نیز اگر ماشین نیروی انتظامی مارا همراهی نمیکرد،از آن عبور میکردیم.لذا ایشان دستور دادند ورودی جم به جای قبلی بازگردیده البته با کار کارشناسی وعریض نمودن آن قسمت اتوبان که خطرآفرین نباشد،ومقرر گردید رئیس اداره راه وترابری شهرستان،طرحی را آماده نموده وبا هماهنگی فرماندار اجرا نمایند.


عبدالهی عنوان داشت مواردی که امروز اعلام شده طرحهای کوتاه مدت برای رفع مشکلات وحوادث فعلی است وبه جد دنبال ایجاد تقاطع های غیر همسطح در این دو مکان می باشد.
آوای جم؛تصمیمات امروز فرماندار جم از دید این پایگاه خبری بسیار بجا بوده و باعث کاهش حوادث واز طرفی رفع سردرگمی مسافران برای ورود به جم خصوصاً از سمت سه راهی پالایشگاه می گردد.
رویکرد رسانه ای آقای فرماندار امروز نیز ادامه داشته و برای این بازدید از دفتر ایشان با مدیریت این پایگاه خبری تحلیلی جهت پوشش این بازدید هماهنگ گردیده وخواستار پوشش خبری گردیدند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=286

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.