• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

دومین بوشهری به لیگ پرتغال رسید+ عکس

  • کد خبر : 14249
  • 03 شهریور 1400 - 10:46
مدت زمان قرارداد محبی با سانتاکلارا تا سال 2024 خواهد بود و باشگاه پرتغالی ستاره جوان و بوشهری سپاهان را تا سه فصل دیگر در اختیار خواهد داشت.

محمد محبی که از تیم شاهین بوشهر معرفی و به سپاهان رسید، بعد از طارمی دومین بازیکنی شد که به لیگ پرتغال می رسد.

به گزارش آوای بوشهر؛ کار انتقال محمد محبی بازیکن سپاهان به تیم سانتاکلارا به پایان رسید و این بازیکن پس از رونمایی رسمی، به این تیم پرتغالی پیوست. روی دیگر این خبر، معاوضه محبی با شهریار مغانلو بود که پس از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس، حالا راهی جدی‌ترین رقیب سرخپوشان در راه قهرمانی لیگ بیستم، سپاهان، می‌شود.

مدت زمان قرارداد محبی با سانتاکلارا تا سال ۲۰۲۴ خواهد بود و باشگاه پرتغالی ستاره جوان و بوشهری سپاهان را تا سه فصل دیگر در اختیار خواهد داشت و می‌تواند با فروش او درآمدزایی دیگری را هم داشته باشد.این انتقال در حالی انجام شد که طی هفته های گذشته اخبار زیادی پیرامون توافق دو باشگاه سپاهان و سانتاکلارا برای معاوضه شهریار مغانلو و محمد محبی به گوش می رسید، اکنون و با اعلام رسمی باشگاه سانتاکلارا این جابجایی به مرحله نهایی رسیده و پس از حضور محبی در تیم پرتغالی، مغانلو نیز از فصل آینده در زردپوشان اصفهانی توپ خواهد زد؛ بازیکنی که با پیراهن پرسپولیس چهار گل در لیگ برتر و چهار گل در لیگ قهرمانان زد و حالا از دست دادن او و حضورش در تیم رقیب یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

وبسایت سانتا کلارا در بیانیه خود معاوضه شهریار مغانلو و محمد محبی را «دائمی» قلمداد و از آوردن رقم رضایت نامه برای فروش مهاجمش اجتناب کرده است. این در حالی است که پیش‌تر باشگاه پرسپولیس گفته بود سانتا کلارا رقم ۵۰۰ هزار دلار را درخواست کرده است.در ادامه این بیانیه آمده است: شهریار مغانلو پس از به ثمر رساندن یک گل در سیزده بازی با پیراهن سانتاکلارا، به قرارداد خود با این تیم خاتمه داد. لازم به یادآوری است که این مهاجم در نیم فصل گذشته برای پرسپولیس به میدان رفت و با این تیم به عنوان قهرمانی ایران دست یافت و در شانزده بازی هشت گل به ثمر رساند.

با حضور شهریار مغانلو در سپاهان، اگر این تیم موفق به حفظ سجاد شهباززاده شود، محرم نویدکیا با زوجی مخوف و رویایی پای به لیگ بیست و یکم می‌گذارد؛ دو بازیکنی که یکی کفش طلایی لیگ بیستم را تصاحب کرد و دیگری بهترین گلزن ایرانی لیگ نوزدهم بود.

به نوشته ورزش سه، از طرف دیگر مدیران پرسپولیس با چالشی جدی مواجه خواهند شد و احتمال دارد صدای اعتراض یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس نیز نسبت به عملکرد نقل و انتقالاتی قرمزها بالا بگیرد؛ عملکردی که باتوجه به از دست دادن سه مهره تاثیرگذار، چندان رضایت بخش نبوده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.