• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
15

دیدار اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی جم با مسئولان/ مالک و مدیر عامل باشگاه، غایب همیشگی!

  • کد خبر : 13264
  • 21 مهر 1399 - 14:12
این سوال اساسی وجود دارد که وقتی مدیر عامل باشگاه و نمایندگان منطقه ویژه پارس به عنوان مالک باشگاه در جلسه حضور ندارند بقیه اعضا در مورد چه موضوعی قرار است گفتگو و رایزنی کنند و اصولا اگر تصمیمی هم گرفته شود چه ضمانت اجرایی دارد؟

صبح امروز بازیکنان، سرپرست و اعضای کادر فنی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال جم در دیدارهای جداگانه ای با فرماندار، امام جمعه و مسئول دفتر نماینده مردم در جم دیدار کردند.

به گزارش آوای بوشهر؛ با وجود اینکه هنوز از محتوای دیدارها خبری منتشر نشده اما عدم حضور مدیر عامل باشگاه در جلسات شهرستانی تیم پارس جم سوال برانگیز است.

بهرام رضاییان مدیر عامل سابق باشگاه پارس جنوبی که به تازگی به عنوان مدیر موقت باشگاه منصوب شده طبق روال همیشگی، غالبا در جلسات شرکت نمی کند!

این سوال اساسی وجود دارد که وقتی مدیر عامل باشگاه و نمایندگان منطقه ویژه پارس به عنوان مالک باشگاه در جلسه حضور ندارند بقیه اعضا در مورد چه موضوعی قرار است گفتگو و رایزنی کنند و اصولا اگر تصمیمی هم گرفته شود چه ضمانت اجرایی دارد؟

فرض کنید در جلسات شهرستانی مربی و بازیکن از بی پولی بنالند. چه کسی باید پول را تامین کند؟ فرماندار، امام جمعه یا اطرافیان نماینده مجلس؟! یا علی القاعده همان ها که در جلسات شرکت هم نمی کنند!

در گذشته هم جلسات متعددی در شهرستان با حضور نماینده مجلس و مسئولان شهری و شهرستانی برگزار می شد اما معمولا از ارکان اصلی باشگاه و منطقه ویژه پارس کسی در جلسات شرکت نمی کرد و تمام بحث ها به درددل های بی نتیجه تبدیل می شد.

یکی از چالش های جدی تیم پارس جنوبی جم بی توجهی مسئولان اصلی باشگاه به تکالیف شان است. همواره بار اصلی مشکلات تیم پارس جم به دوش مسئولان و علاقمندان تیم پارس جنوبی بوده و متولیان اصلی خارج از گود نشسته و اگر پولی می رسید که چه بهتر و اگر پولی نبود هم از بی پولی می نالیدند.

تیم پارس جم درست شبیه بچه یتیمی است که خانواده اش رهایش کرده اند و دیگرانی که نه قدرتی دارند و نه تصمیم گیر، قرار است دایه دلسوزتر از مادر برایش باشند.

نتیجه این نوع مدیریت در فصل قبل لیگ برتر به سقوط پارسی ها منجر شد و ادامه این وضعیت به سقوط این تیم به لیگ دو فوتبال کشور خواهد انجامید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.