• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
9
آخرین وضعیت پرونده میلیاردی مربوط به فروش و عدم انجام تعهد تحویل خودرو در جم

رئیس دادگستری جم: پرونده میلیاردی فروش حواله خودرو در کمتر از ۱۰ روز، رسیدگی و رای صادر شد/ اموال محکومان پاسخگوی میزان مطالبات شاکیان نیست

  • کد خبر : 14303
  • 15 شهریور 1400 - 9:42
پس از قطعیت دادنامه های صادره، پرونده به واحد اجرایی احکام حقوقی ارسال و به دلیل عدم انجام تعهد و عدم معرفی و شناسایی اموال برای تادیه حقوق شاکیان، همه محکومان در راستای ماده ۳ قانون نحوه اجرای محکومیت مالی به زندان معرفی شدند.

رئیس دادگستری شهرستان جم در گفتگو با آوای بوشهر در خصوص آخرین وضعیت پرونده میلیاردی فروش حواله خودرو در شهرستان جم اظهار داشت: پس از وصول دادخواست های متعدد از سوی شهروندان، بلافاصله با تعیین شعبه ویژه و اوقات رسیدگی با میانگین کمتر از ده روز، به خواسته شهروندان مبنی بر الزام فروشندگان به تحویل خودروها رسیدگی و بلافاصله با پایان اولین جلسه دادرسی با پذیرش خواسته های حقوقی و قانونی شهروندان، حکم محکومیت فروشندگان و متعهدین تحویل خودرو صادر شد.

عمار شهنیایی تصریح کرد: پس از قطعیت دادنامه های صادره، پرونده به واحد اجرایی احکام حقوقی ارسال و به دلیل عدم انجام تعهد و عدم معرفی و شناسایی اموال برای تادیه حقوق شاکیان، همه محکومان در راستای ماده ۳ قانون نحوه اجرای محکومیت مالی به زندان معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه اموال شناسایی شده محکومان پرونده بسیار ناچیز است خاطر نشان کرد: استعلام های لازم از تمام مراجع رسمی جهت شناسایی اموال محکومین از سوی اجرای احکام دادگستری انجام شد که متاسفانه اموالی که بتواند پاسخگوی تعهدات محکومین باشد شناسایی نشد.

شهنیایی خاطر نشان کرد: در این پرونده، دستگاه قضا به وظایف قانونی خود بر حسب اهمیت موضوع با فوریت و جدیت عمل کرده و با توجه به حساسیت و ابعاد پرونده، تمامی راهکارهای قانونی برای استیفای حقوق شهروندان مالباخته بررسی و پیگیری شده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.