• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

رئیس دانشگاه آزاد جم؛از اینکه زیر نظر دشتستان هستیم راضی هستم

  • کد خبر : 170
  • 18 تیر 1390 - 22:48

آخرین اقدامات جهت راه اندازی دانشگاه آزاد جم به گزارش خبرنگار آوای جم؛ظهر امروز طی تماس تلفنی با دکتر کارگر(مسئول راه اندازی دانشگاه آزاد جم)،از ایشان در خصوص اقدامات انجام شده از زمان حکم رسمی برای ایشان تا این لحظه سوالاتی نمودیم که ماحصل آن به شرح ذیل می باشد. دکتر محمد کارگر اعلام نمودند […]


آخرین اقدامات جهت راه اندازی دانشگاه آزاد جم

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ظهر امروز طی تماس تلفنی با دکتر کارگر(مسئول راه اندازی دانشگاه آزاد جم)،از ایشان در خصوص اقدامات انجام شده از زمان حکم رسمی برای ایشان تا این لحظه سوالاتی نمودیم که ماحصل آن به شرح ذیل می باشد.

دکتر محمد کارگر اعلام نمودند تا کنون ۲ جلسه با فرماندار،بخشدار مرکزی،رئیس شورای شهر و بخش و مسئولین محلی داشته ایم که مقرر گردیده است نامبردگان با توجه به تعهد به دانشگاه آزاد اسلامی،در خصوص واگذاری یکدستگاه خودرو به دانشگاه و همچنین در اختیار گذاشتن زمین جهت احداث دانشگاه در اسرع وقت اقدام نمایند.

وی اعلام داشت در هفته آینده دکتر دهدشتی،رئیس مرکز دشتستان که دانشگاه جم زیر نظر آن مرکز می باشد، در جم حضور می یابند و از نزدیک موارد مورد نیاز را بررسی و سپس در اوایل مرداد به همراه ایشان ونماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،به تهران و دفتر دکتر جاسبی می رویم که رشته های دانشگاه را نهایی کنیم.

کارگر اظهار داشت که بدنبال این هستیم که تمامی رشته های ابتدایی در سطح دانشگاه کارشناسی باشد.

ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه چرا ما زیر نظر دشتستان هستیم،عنوان داشتند:خود بنده نیز ابتدای امر از این قضیه ناراحت شدم اما در جلسه ای که مربوط به روسای دانشگاه آزاد منطقه ۱۶ برگزار شد و با پرس وجو از سایر دانشگاههای شهرستان های همجوار،مشخص گردید از آنجایی که مرکز بوشهر تعداد واحدهای زیادی را تحت پوشش دارد و نمی تواند رسیدگی لازم انجام دهد که این موضوع گلایه هایی را نیز از طرف واحدهای شهرستانی در پی داشت،همگی متفقاً به ما اعلام نمودند که شانس بسیار خوبی آورده اید که زیر نظر واحد دشتستان هستید.

در ضمن طی تماس هایی که تا کنون با دکتر دهدشتی رئیس واحد دشتستان داشته ام،ایشان را فردی با دید مثبت ارزیابی کرده ام.

مسئول راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی جم ابراز امیدواری کرد بتوانیم در ابتدای کار،امکانات مورد نیاز را جهت تجهیز این واحد فراهم نمائیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=170

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.