• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

ربیعی مطلق : مسابقات فوتسال یادواره شهید آهنجان برگزار میگردد

  • کد خبر : 2065
  • 11 بهمن 1391 - 19:17


آوای جم : فرمانده بسیج علی ابن ابیطالب(ع) سپاه شهرستان جم از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار آوای جم ، اصغر ربیعی مطلق ظهر چهارشنبه ۱۱ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه هجمه‌های فرهنگی و تبلیغی دشمن و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری، امسال به‌مناسبت دهه مبارک فجر، برنامه‌های ورزشی، قرآنی، سیاسی و بصیرتی متنوعی را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: به منظور آمادگی جسمانی و همچنین تقویت روحیه ورزشکاری در بین جوانان  بسیجی به‌ویژه مربیان حلقه‌های شجره طیبه صالحین مسابقات فوتسال با نام شهید شاخص سال (شهید اسدالله آهن جان) برگزار خواهد شد.

 

ربیعی‌مطلق در خصوص برنامه‌های قرآنی گفت: در راستای پیشبرد اهداف اسلامی، برگزاری مجالس قرآن و همچنین محافل انس با قرآن با حضور گروهای بین المللی و اجرای تواشیح و قرائت قرآن با حضور مسئولان بسیجیان برای مانوس شدن بیشتر بسیجیان با قرآن در نظر گرفته شده است.

وی حفظ سلامت و آمادگی جسمانی و همچنین تقویت ورزش همگانی را از دیگر برنامه های مهم دهه فجر برشمرد و گفت: در همین راستا دو نوبت پیاده‌روی خانوادگی توسط پایگاه‌های قاسم ابن الحسن(ع) روستای آبگرمک و امام حسن مجتبی (ع) روستای بهره باغ و همچنین یک پیادروی ویژه مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان پیش‌بینی شده است.

ربیعی‌مطلق افزود: برای بالا بردن بصیرت سیاسی بسیجیان نشست روشنگری و سیاسی با حضور اساتید مجرب نیز برگزار و همچنین در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی شامل( توزیع بیانات مقام معظم رهبری ) نیز اجرا خواهد شد.

وی در پایان برپایی ایستگاه صلواتی، حضور گسترده بسیجیان در راهیمایی ۲۲ بهمن، انتشار و توزیع بیانیه در روز ۲۲ بهمن در حمایت از انقلاب شکوهمند اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری، انتشار وصیت‌نامه شهدای شهرستان در بین مدارس را از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر برشمرد.

منبع : مهر

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2065

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.