• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

روابط عمومی شبکه بهداشت جم:تبلیغات سلامت از ارکان پیشگیری است

  • کد خبر : 1937
  • 02 دی 1391 - 13:37

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ در پی اعلام رکورد دار بودن شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در تولید خبر برای این پایگاه خبری تحلیلی،روابط عمومی آن اداره در مطلب کوتاهی اهداف خود از حضور در عرصه های خبری را بیان نموده است.

متن پیام روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان جم بدین شرح است.

با سپاس فراوان از مجموعه پایگاه خبری تحلیلی آوای جم که در طی این مدت در پیشبرد اهداف اطلاع رسانی شبکه و آگاهی بخشی به مردم خوب شهرستان جم، پیوسته با ما همراهی نموده اند.

امروزه نقش و کاربرد وسیع تبلیغات در بهبود سرمایه گذاری در هر امری، بر هیچ کس پوشیده نیست. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و قرار گرفتن در عصر اطلاعات و ارتباطات، برنامه ریزی و سرمایه گذاری در بحث تبلیغات سلامت نیز، مدتهاست که در ساختار و بدنه وزارت بهداشت به عنوان یکی از ارکان پیشگیری مورد توجه بیشتر مسئولان امر قرار گرفته است.

بهره گیری از ظرفیت های موجود و استفاده از فنون و متد جدید در بحث تبلیغات سلامت و پیشگیری واطلاع رسانی به مردم، من جمله صدا و سیما، مطبوعات، رسانه ها و جراید کثیر الانتشار، ابزارهای تولید و ارسال پیام کوتاه، استفاده از ابزارهای تولید و ارسال بلوتوث، مستندات و رسانه های تصویری و همه و همه، فرصتها و قابلیت های نوینی است که امروزه همه مردم با آن سر وکار داشته و می توانند به کانال های اطلاع رسانی در هر موضوع مهمی من جمله موضوعات مرتبط با سلامت تبدیل شوند.

در این میان، همکاری و همراهی سایت صمیمی آوای جم با مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان به عنوان یکی از نهادهای خدمتگزار، تنها بستر در دسترس و مناسبی بود برای نشان دادن خط مشی ها و اهداف و رسالت این شبکه و معرفی خدمات نظام سلامت به مردم و در برخی از موارد توصیه های آموزشی و پیشگیری، تا ضمن افزایش حساسیت ارگانها و سازمانهای مختلف در توجه به مقوله تامین سلامت مردم به عنوان یک وظیفه خطیر بین بخشی، آگاهی مردم عزیزمان را نیز نسبت به امکانات و شرایط موجود ارتقاء بخشد.

اینجانب وظیفه خود می دانم که ضمن قدردانی از تلاشهای کلیه همکارانم در این مجموعه اعم از ستاد بهداشت و درمان، اورژانس، مراکز تابعه و خانه های بهداشت و … که در ثبت فعالیتها، گزارش دهی و اطلاع رسانی اخبار شبکه با ما همراهی نمودند، بار دیگر از همراهی مدیریت خوب آوای جم و کلیه عزیزانی که با ارسال کامنت و نظرات سازنده خود، در طی این مدت راهنمای ما بودند قدردانی نمایم.

اعظم شریعتی – روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و شهرستان جم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1937

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.