• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

زمانی : نشست سیاسی حلقه های صالحین بسیج کارگری برگزار گردید

  • کد خبر : 2072
  • 14 بهمن 1391 - 20:14

به گزارش خبرنگار آوای جم : زمانی رئیس روابط عمومی شهرکهای مسکونی عنوان نمودند ، حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان و پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر « عج» امروز شنبه ۱۴ بهمن ماه نشست سیاسی حلقه های صالحین با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی با حضور بخشدار مرکزی شهرستان جم ، سخنران و مهمان برنامه جناب سرهنگ  تضروی از یادگاران جبهه و جنگ ،  پولادیان هماهنگ کننده شهرکها ، تنی چند از مسئولین و برادران و خواهران بسیجی برگزار نمودند .

جناب سرهنگ تضروی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهداء انقلاب و شهداء صنعت نفت و همچنین تبریک بمناسبت دهه مبارک فجر ،میلاد سراسر سعادت پیامبر اکرم «ص» و امام جعفر صادق «ع» موارد بسیار ارزشمندی درخصوص انقلاب ،  دفاع مقدس ، امام خمینی و مردم همیشه در صحنه بیان نمودند .

 

ایشان عنوان نمودند بدنیست گاهی وقتها به دهه فجر انقلاب نگاهی دوباره کنیم  و خاطرات آن زمان « بهمن ۵۷ » را مرور کنیم ، که چه بودیم و الان کجا هستیم . کشتی انقلاب اسلامی از فراز و نشیب های سختی عبور کرده و اکنون بعد از گذشت ۳۳ سال هنوز حرفهایی برای گفتن داریم ، هنوز ایستاده ایم و در برابر همه تهدید ها و فشارها کمر خم نکرده ایم .

جناب سرهنگ تضروی اظهار داشتند انقلابهای زیادی در جهان رخ داد ولی هیچ کدام به پیروزی نرسید ، هیچکدام توسعه پیدا نکرد . اما انقلاب اسلامی ایران منحصر بفرد است و با ورود حضرت امام و رهنمودهای قاطع و مدبرانه به پیروزی رسید و این پیروزی مرهون ملتی بزرگ است که با وحدت کلمه و انسجام و پیروی از ولایت فقیه پشت همه دشمنان را به خاک کشیدند . در این جا بود که امام خمینی به پشتوانه این ملت فرمودند : من به کمک این ملت توی دهن دولت شاهنشاهی می زنم .

ایشان بیان داشتند از اول انقلاب این تحریم ها ، فشارها بوده و خواهد بود ، زیرا دشمنان از مردم ایران هراس دارند . مردم ایران با آگاهی و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه همه توطئه ها را خنثی نموده اند . بزرگترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ حمایت مردم و مدیریت مدبرانه حضرت امام خمینی بود .

مردم ایران با فرهنگ شهادت عجین شده و از مرگ هراسی ندارند ، فرهنگ شهادت در جامعه ما نهادینه شده و این رمز پیروزی این انقلاب و مایه افتخار همه خدمتگزاران این انقلاب می باشد .

جناب سرهنگ تضروی گفتند اولین شعار مردم قبل از انقلاب ، بعد از انقلاب و هم اکنون « استقلال ، آزادی ،جمهوری اسامی» است . و دشمنان قسم خورده این مملکت با این سه کلمه مشکل دارند و دوست ندارند این سه کلمه در جامعه ما حکمفرما باشد . اما کور خوانده اند . و ما امروز به هر سه کلمه « استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی » به برکت خون شهداء دست یافته ایم .

ایشان در پایان عنوان نمودند به برکت این انقلاب و وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، اسلام را به همه جهان صادر کرده ایم و دشمنان بدانند این موج بیداری که هم اکنون در اقصی نقاط جهان شکل می گیرد ، برگرفته از این انقلاب و رهبری می باشد . ایشان از همه مردم خواستند تا بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات سال آینده مشت محکمی به دهان دشمنان این مملکت بزنند .

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2072

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.