• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

زمانی : یادواره شهید اخلاقی بعنوان شهید شاخص کارگری در دهه فجر برگزار میگردد

  • کد خبر : 2049
  • 07 بهمن 1391 - 10:10

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز فجرجم، عبدالحسین زمانی خاطرنشان کرد: به صدا درآوردن آژیر پالایشگاه همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن ماه و غبارروبی قبور مطهر شهداء، آغاز برنامه های این دهه خواهد بود.
وی افزود: دیدار اعضای شورای پایگاه همراه با مدیرعامل از کارکنان در واحدهای مختلف پالایشگاه از دیگر برنامه ها یی است که بدون شک تا ثیر بسزایی در روحیه کارکنان خواهد گذاشت.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گازفجرجم با تاکید برتاثیراین نوع دیدارها تصریح کرد: در این دهه نشست اعضاء شورای پایگاه و حلقه های صالحین نیزبا مدیرعامل پالایشگاه صورت خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: یادواره«شهید اخلاقی» بعنوان شهید شاخص کارگری و تجلیل از فرزندان شهداء شاغل در شرکت با حضور سید ناصر حسینی ،آزاده و نویسنده کتاب “پایی که جا ماند “نیز از دیگر برنامه ههای است که در این دهه اجرا خواهد شد.
زمانی گفت: نمایشگاه “هجوم پنهان و حجاب و عفاف” نیز با همکاری مدارس و مهد کودکهای شهرک توحید در ایام لله دهه مبارک فجر برپا خواهد شد وعموم علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی مسابقه نقاشی متناسب با دهه فجر جهت رده های مختلف سنی در فرهنگسرای توحید، بازدید و تفقد از خانواده معظم شهداء شهرستان جم، محفل انس با قرآن ویژه جوانان و نوجوانان با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم و نشست بصیرتی ویژه حلقه های صالحین در فرهنگسرای شهرک توحید را از دیگر برنامه های پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گازفجرجم در دهه مبارک فجرامسال دانست.
فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گازفجرجم، کوه پیمائی ویژه بسیج خواهران فاطمه الزهرا(س) و پایگاه بسیج کوثر، کوهنوردی گروه کوهنوردان بسیجی و مسابقه چهارجانبه فوتسال را نیز از جمله برنامه های ورزشی به مناسبت گرامیداشت این دهه دانست.
وی تصریح کرد:شرکت گسترده در راهپیمائی ۲۲ بهمن و برپائی ایستگاه صلواتی دراین راهپیمایی نیز پایان بخش برنامه های پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گازفجرجم در این دهه می باشد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.