• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی در فرودگاه جم نواخته شد

  • کد خبر : 2068
  • 13 بهمن 1391 - 15:56

به گزارش خبرنگار آوای جم : پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه زنگ انقلاب بصورت نمادین همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در فرودگاه جم نواخته شد . این مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مدیرعامل فجر جم ، روسای ادارات و سازمانهای دولتی و جمعی از بسیجیان برگزار شد . امام جمعه شهرستان جم ضمن تبریک بمناسبت ایام خجسته دهه فجر ، و ارج گذاشتن به مقام شامخ حضرت امام خمینی «ره» عنوان نمودند که لحظه ورود امام به فرودگاه مهرآباد غرور آفرین بود و مردم استقبالی بی نظیر در تاریخ انجام دادند .

ایشان ضمن تشکر و قدر دانی از مدعوین محترم اظهار داشتند اکنون باید با وحدت و یکدلی گرامی بداریم یاد و خاطره همه شهیدانی که در دهه فجر ۱۳۵۷ با رشادت و شجاعت حکومت پوسیده نظام شاهنشاهی را نابود کردند . بعد از ۳۳ سال گذشت غرور آفرین افتخار می کنیم که کشور جمهوری اسلامی ایران به استقلال ، آزادی دست یافته و با آرامشی زیبا روزهای تاریخی و سرنوشت ساز دهه فجر را جشن می گیریم و دشمنان بدانند این مردم همیشه پیرو ولایت و رهبری هستند و از هیچ قدرتی نمی ترسند .

حاجی وند مدیریت فرودگاه جم در خصوص برگزاری این مراسم چنین بیان داشتند :  در این مراسم زنگ نمادین انقلاب همزمان با کلیه فرودگاههای کشور راس ساعت ۹:۳۳ دقیقه همراه با آژیر خودروهای ایمنی و آتش نشانی با حضور مسئولین نواخته شد و همچنین رئوس برنامه های برگزار شده در این روز به این شرح می باشد . تلاوت کلام الله مجید ، اجرای سرود ملی ، سخنرانی و پیام مشترک امام جمعه وفرماندار شهرستان توسط امام جمعه شهرستان جم ، پخش کلیپ بیاد ماندنی لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی «ره» و دیکلمه ای کوتاه توسط یکی از خواهران دانش آموز بسیجی .

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2068

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.