• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

ساعت۱۰امروز عبدالرسول زارع فرماندار جم خواهد شد

  • کد خبر : 2120
  • 05 اسفند 1391 - 4:30

خداحافظی با فرماندار جم پس از ۱۷ ماه

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ ساعت ۱۰ امروز و در محل فرمانداری شهرستان جم مراسم تودیع و معارفه فرماندار جم با حضور محمدحسین پرآور معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر برگزار خواهد شد.

 

در این مراسم عبدالرسول زارع فرماندار اسبق تنگستان ومدیرکل سابق پدافند غیرعامل استانداری بوشهر بعنوان فرماندار جدید معرفی و از خدمات خلیل عبدالهی قدردانی خواهدشد.

نخستین فرماندار دولت احمدی‌نژاد در جم کامبیز یوسفی بود. پس از آنکه حیدر ساجدی که اولین فرماندار جم پس از ارتقاء از بخش به شهرستان بود از فرمانداری نوپای جم خداحافظی کرد و راهی استانداری بوشهر شد، کامبیز یوسفی که پیش از آن معاون ساجدی بود و سابقه بخشداری ریز داشت فرماندار جم شد.

فرمانداری کامبیز یوسفی که رضایت عمومی را نیز در پی داشت دیری نپایید و وی برای حضور در عرصه انتخابات مجلس هشتم خود را آماده کرد. بر اساس قانون، او برای حضور در انتخابات باید از سمتش در فرمانداری استعفا می‌داد و همین کار را هم کرد. یوسفی اگر چه راهی بهارستان نشد اما بیشترین رای جمی‌ها را به خود اختصاص داد.

برای چندماه حمزه اعتماد، که از سوی یوسفی به عنوان معاون فرماندار انتخاب شده بود سرپرستی فرمانداری جم را بر عهده گرفت تا اینکه در پائیز ۸۶ علی زمانی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به جم آمد و فرماندار شد.

علی زمانی هم از جم رفت و پس از چندی فرماندار اقلید فارس شد.ابوطالب شفقت، استاندار وقت بوشهر ناصر کشاورزی را برای فرمانداری جم انتخاب کرد و کشاورزی از آذرماه ۸۸ به جم آمد.

خلیل عبدالهی پنجمین فرماندار جم بود که از شهریورماه ۹۰ به این سمت منصوب شده و امروز با این سمت خداحافظی می نماید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2120

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.