• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

سبقت از ساپیا شاید آخرین فرصت حضور رزاقی در اتوبان آزادگان!

  • کد خبر : 15090
  • 22 شهریور 1401 - 8:30
تیم فوتبال پارس جنوبی جم امروز سه شنبه در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی جم میزبان تیم سایپا خواهد بود.

یزدان شهیدزاده:

هفته گذشته پارس وارد تونل وحشتی شد که رزاقی راد برای سالم بیرون آمدن از این تونل باید خود را مهیای دیدار با سایپا کند.
در پنج هفته با چهار بازی سخت آن هم در شروع لیگ نمی توان رازقی راد جوان را صرفا در بوته نقد قرار داد، اما برای نقد به این سرمربی همان نتایج سینوسی سال گذشته پارس هم کافی است؛ بردن مدعیان بالای جدول – باختن و مساوی کردن با ته جدولی ها نشان می داد اگر چه سرمربی پارس الفبای سرمربی گری را پاس کرده اما هنوز فوت کوزه گری را نیاموخته و همین است که ردای سرمربی گری پارس همیشه مدعی بر تن او گشاد است!


نمی دانم چقدر باید زمان ببرد تا ما به این جواب برسیم که آیا سرمایه گذاری پارس روی رزاقی راد جوان، دستاوری هم خواهد داشت؟ اما تا اینجای کار شواهد و آمارها نشان می دهند این تیم فاکتورهای لازم را برای صعود از خود بروز نداده است.

مربی که همه بازیکنان مدنظرش را در اختیار گرفته و سه جین بازی تدارکاتی را در پیش فصل پشت سر گذاشته نباید آنقدر دور از انتظار ظاهر شود که حتی هوادرانش نگران دو رقمی شدن گل های خورده در یک بازی شوند!

بازی این هفته در برابر سایپایی است که با پکیجی لیگ برتری بسته شده، تیمی که متشکل از بازیکنان با تجربه ارنج می شود و بیش از پیش مصم است تا دوباره لیگ برتری شود.
البته که ساختار منسجم دفاعی سایپا واضح ترین نقطه قوت این تیم است همان چیزی که هم محمود فکری مدافع و هم محمود فکری سرمربی بارها در تیم های مختلفش آن را نشان داده است.
رزاقی نه تنها از بعد فنی که برای تمرکز بهتر کادر و بازیکنانش باید مدیرتر باشد، سفرها و اردوهای زودهنگام و پی در پی می تواند بخشی زیادی از اثر بخشی تمرینات را هدر بدهد.
به هر حال مربی جوان پارس باید مراقب باشد، شاید سبقت ازسایپا تنها فرصت رزاقی راد برای ماندن پشت فرمان رول پارس در اتوبان آزادگان باشد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.