• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

ستوانیکم پاسدار اکبر سلماندوست فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بخش ریز شد

  • کد خبر : 1927
  • 28 آذر 1391 - 7:58

به گزارش خبر نگار بسیج شهرستان جم ، فرمانده سپاه شهرستان جم دراین مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت قهرمان به پیروزی رسید که پس از پیروزی، دشمنان این نظام نو پا به توطئه های فراوانی دست زدند .

سرهنگ احمد رئیسی از جمله توطئه ها به ایجاد ناامنی، تحریم، ترور و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دشمن با این توطئه ها می خواستند با استفاده از عوامل داخلی و خارجی خود جلوی این انقلاب را بگیرند .

رئیسی بیان کرد: ملت هوشیار و انقلابی با پیروی از حضرت امام تمام توطئه های دشمن را نقش بر آب کرد و امروزه نیز به یمن وجود پر برکت مقام معظم رهبری و حمایت این ملت از نظام و ولایت، دشمن جرات دست درازی به این مملکت را ندارد .

وی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: باید هوشیار باشیم و با مدیریت درست اقتصادی و پرهیز از مصرف غیر ضروری در مقابل این توطئه دشمن هم پیروز خواهیم شد . .

فرمانده سپاه شهرستان جم از تلاش و زحمات صادقانه ستوانیکم پاسدار عبدالرضا ریزی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بخش ریز قدردانی و ستوانیکم پاسدار اکبر سلماندوست به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی گردید .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم گفت : امروز ما در مراسمی حضور پیدا کرده ایم تا از زحمات و خدمات سربازی که مدتی در سمت سربازی امام زمان (عج) در مجموعه بسیج بخش ریز خدمت نموده تقدیر نماییم .

حجت الاسلام پورغلامی گفت: دوره مسئولیت یکی از دوره هایی است که خداوند برای ما تقدیر فرموده و این یک دوره از زندگی ماست و باید از این دوره ها به نحوه مطلوب استفاده نماییم که اثر بخش باشد .

پورغلام با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند اگر حضرت امام ، آن زمان فرمان تشکیل بسیج را صادر نمی کرد من الان آن را صادر می کردم گفت:  فساد و بی بندوباری در نسل جوان و فاصله انداختن بین مردم و مسئولین  را از تهدید های هر کشور دانست و گفت: بسیج این مشکل را در کشور حل کرده است .

وی افزود: تفکر بسیجی بود که انقلاب اسلامی در جنگ به پیروزی رسید و موجب تثبیت آن گردید و امروزه هیچ کشوری جرات تعرض به جمهوری اسلامی را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: جنگ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه در غزه نتیجه ایستادگی بسیجیان است و از از همگان خواست تا ولایت را درک کرده و بر آن شور و شعور داشته باشند .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1927

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.