• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

سجادی زاده:در انتظار حسن نیت مسئولین فجرجم برای حق آلایندگی،۴۳میلیاردی هستیم

  • کد خبر : 2258
  • 27 فروردین 1392 - 21:20

به گزارش خبرنگار آوای جم؛سید علیرضا سجادی زاده رئیس شورای اسلامی شهر جم در جمع خبرنگاران گفت کمک ها و تعاملات مجموعه وزارت نفت و مسئولین شرکت های موجود در منطقه باعث توسعه و پیشرفت شهرستان جم شده است و من از همه اقدامات آنها قدردانی می نمایم.

وی گفت اما با این وجود مردم همچنان توقع همکاری های بیشتری از مجموعه نفت و گاز شهرستان جم وبخصوص شرکت پالایش گازفجرجم دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر جم افزود از ۲۰ مرداد ۸۷ تا کنون پیگیر اخذ هزینه آلایندگی شرکت پالایش گاز فجر جم به منطقه هستیم که خوشبختانه با رای شورای حل اختلاف مالیاتی استان بوشهر،شرکت پالایش گاز فجرجم مکلف به پرداخت مبلغ ۴۳ میلیارد تومان بابت حق آلایندگی به شهرداری ها و دهیاری های شهرستان جم شده است.که جادارد از تلاشهای استاندار محترم بوشهر معاونین سیاسی و عمرانی وی ، مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر امام جمعه و فرماندار جم تقدیر نمایم.

سجادی زاده گفت این عوارض شامل ۳۲ میلیارد ریال مربوط به سال ۸۴ ، ۴۴ میلیارد ریال مربوط به سال ۸۵ ، ۶۹ میلیارد ریال مربوط به سال ۸۶ و ۳۵ میلیارد ریال مربوط به نیمه اول سال ۸۷ می باشد که در مجموع رقمی بیشتر از ۱۸ میلیارد تومان می شود و از طرفی مبلغ ۲۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان نیز بعنوان جریمه در نظر گرفته شده که در مجموع رقمی بالغ بر  ۴۳ میلیارد تومان را تشکیل می دهد.

سجادی زاده خاطرنشان ساخت،اداره امور مالیاتی اجرائیه پرداخت این عوارض را در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۲ صادر و به شرکت پالایش گاز فجر جم یکماه فرصت داده است که نسبت به پرداخت حق آلایندگی مذکور اقدام نماید..

وی تصریح کرد متاسفانه مسئولین شرکت پالایش گاز فجر جم که اکثراً بالغ بر ۲۰ سال است در منطقه حضور دارند و به نوعی بومی منطقه شده اند نسبت به این رای اعتراض نموده و به جد پیگیر عدم پرداخت این عوارض می باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر وشهرستان جم افزود توقع شورا و مردم از مسئولین پالایشگاه این است که،حال که روزنه ای قانونی برای کمک به مردم منطقه ایجاد شده است،مسئولین شرکت،این کمک را از مردم دریغ ننمایند و همانگونه که به اذعان خود در تولید سال گذشته رکورد دار استمرار تولید بوده اند در خدمت رسانی به مردم جم که الحق میزبانان شایسته ای برای نفت و گاز بوده اند نیز رکورد دار خدمت رسانی باشند.

وی در جمع خبرنگاران گفت:این مبلغ برای وزارت نفت بسیار اندک و ناچیز است اما برای شهرستانی که بودجه یکساله اش ۱۴ میلیارد تومان است بسیار مهم بوده و می تواند تحولی عظیم در منطقه ایجاد نماید زیرا که این مبلغ بر اساس شاخص جمعیتی بین تمامی شهرداریها و دهیاری ها ی شهرستان جم تقسیم خواهد شد و کل شهرستان جم از آن منتفع خواهند شد.

رئیس شورای شهر جم در پایان ضمن یاداوری حماسه های حضور مردم جم در عرصه های مختلف خصوصاً حضور ۹۷ درصدی در پای صندوق های رای انتخابات گذشته،ابراز امیدواری کرد مسئولین شرکت پالایش گاز فجر جم حسن نیت خود را نسبت به مردم منطقه ثابت نموده و این مردم سختکوش وشریف را از حق قانونی خود محروم ننمایند

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2258

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.