• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5

مدیریت و سخنرانی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در کنگره پزشکی هسته ای آمریکا

  • کد خبر : 14092
  • 08 مرداد 1400 - 12:10
دکتر مجید اسدی: روش FAPI روش نوین درمانی تشخیصی سرطان‌ها در دنیا است که در مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام‌گرفته است و با استقبال بی‌نظیر دانشمندان، محققان و پژوهشگران پزشکی هسته‌ای در دنیا قرار گرفت.

کنگره سالانه پزشکی هسته‌ای آمریکا در سال ۲۰۲۱ با مدیریت (پنلیست) و سخنرانی دکتر مجید اسدی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ رییس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس بوشهر گفت: جامع‌ترین کنگره پزشکی هسته‌ای دنیا در ماه گذشته میلادی با حضور و استقبال دانشمندان، محققان و پژوهشگران پزشکی هسته‌ای کشورهای مختلف برگزار شد.

دکتر مجید اسدی درباره این کنگره چنین گفت: به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹، این کنگره در بخش‌های مختلف به‌منظور بررسی آخرین دستاوردها در حوزه پزشکی هسته‌ای به مدت ۹ روز در ماه گذشته میلادی به شکل آنلاین برگزار شد.

عضو هیئت رییسه شورای تصویربرداری پزشکی هسته‌ای امریکا افزود: مدیریت و نظارت پنل های مختلف این کنگره با حضور اعضای هیئت رییسه شورای عالی تصویربرداری پزشکی هسته‌ای امریکا صورت گرفت.

دکتر اسدی با اشاره به حضور خود در بخش مدیریت پنل‌های این کنگره ادامه داد: در پنل روش‌های تلفیقی تصویربرداری مانند PetScan و MRI در بیماری‌های مختلف به‌ویژه پروستات، بیماری‌های مغز و اعصاب و تومورهای مختلف سرطانی موردبررسی قرار گرفت.

وی افزود: در پنل دیگر این کنگره، سخنرانی و مدیریت پنل با عنوان روش درمانی تشخیصی جدید دنیا با عنوان FAPI نیز صورت گرفت.

رییس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس بوشهر خاطرنشان کرد: روش FAPI روش نوین درمانی تشخیصی سرطان‌ها در دنیا است که در مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام‌گرفته است به همین دلیل با استقبال بی‌نظیر دانشمندان، محققان و پژوهشگران پزشکی هسته‌ای در دنیا قرار گرفت.

کنگره سالانه پزشکی هسته‌ای امریکا در سال ۲۰۲۱ ماه گذشته میلادی به شکل آنلاین برگزار شد و دکتر مجید اسدی که از سال ۲۰۲۰ به عضویت هیئت رییسه شورای تصویربرداری پزشکی هسته‌ای امریکا درآمده است به‌عنوان مدیر، مجری و سخنران در جامع‌ترین کنگره پزشکی هسته‌ای دنیا، برگ دیگری به افتخارات و دستاوردهای علمی خود افزود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.