• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
14
شهردار بهارستان جم

سرانه آسفالت و فضای سبز شهر بهارستان پایین است/ حل مشکل بلوار چاهگچی با عقب نشینی اوقاف/ نیازمند اعتباریم

  • کد خبر : 13248
  • 21 مهر 1399 - 12:08
ادامه کار بوستان امید را آغاز کرده ایم و نیاز است در مناطق دیگر نیز فضای سبز و تفریحی ایجاد کنیم که با اعتبارات اندکی که داریم امکان پذیر نیست

شهردار بهارستان جم در نشست با نماینده مردم در مجلس گفت: در خصوص تکمیل ماشین آلات شهرداری با مشکلاتی روبرو هستیم و از طریق معاون وزیر کشور نیز پیگیری هایی کرده ایم که قطعا با ورود نماینده مجلس می توانیم سریع تر ماشین آلات خود را تکمیل کنیم.

حسین یاراحمدی پایین بودن سرانه های عمومی از جمله سرانه آسفالت و فضای سبز را از مشکلات مدیریت شهری دانست و تاکید کرد: وجود کوچه های خاکی به تعداد بالا در شهر بهارستان یکی از مشکلات جدی است که انتظار داریم با همراهی و حمایت مسؤولان و نماینده مجلس و اختصاص اعتبارات لازم، بتوان این مشکل را سر و سامان داد.

وی ادامه داد: ادامه کار بوستان امید را آغاز کرده ایم و نیاز است در مناطق دیگر نیز فضای سبز و تفریحی ایجاد کنیم که با اعتبارات اندکی که داریم امکان پذیر نیست، در خصوص آسفالت نیز طی یک سال گذشته بلوارهای ورودی شهر را ساماندهی کرده ایم و از دکتر احمدی می خواهیم با همراهی با شهرداری بهارستان به ما در حل این دو مشکل کمک کند.

شهردار بهارستان تصریح کرد: ۴۰ هزار مترمربع معابر و کوچه های شهر بهارستان عملیات زیرسازی آن ها انجام شده است که با اختصاص قیر یارانه ای می توانیم اقدام بزرگی در خصوص آسفالت معابر انجام دهیم.

یاراحمدی بلوار چاهگچی را یکی از پروژه های بزرگ شهرداری دانست و اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی که وجود داشت اجرای این پروژه را به تاخیر انداخت که خوشبختانه طی روزهای گذشته عملیات قیرپاشی یک لاین آن انجام شد و طی روزهای آینده آسفالت می شود.

وی افزود: در یک لاین دیگر این بلوار، با همکاری خوب نماینده مجلس، زمین های مربوط به اداره اوقاف عقب نشینی خواهد کرد و نیاز به جابجایی شبکه برق به طول ۷۰۰ متر است که اعتبار بالایی نیازمند این کار است که با پیگیری و حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امیدواریم هرچه زودتر شاهد جابجایی پایه ها باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.