• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

سرعت لاکپشتی اینترنت در جنوب استان بوشهر/ مخابرات: تقصیر گرماست!

  • کد خبر : 13288
  • 27 مهر 1399 - 18:19
مشکل اینترنت یکی از مشکلات چندین ساله جنوب استان بوشهر است که متاسفانه تا اکنون رفع نشده و مردم را به شدت کلافه کرده است. رئیس اداره مخابرات شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار فارس گفته بود: مشکل اینترنت به دلیل گرمای هوای شهرستان است.

مشکل ضعف و یا قطعی اینترنت یکی از مشکلاتی که چندین سال در جنوب استان بوشهر وجود دارد و مردم را به شدت کلافه کرده است اما متاسفانه تا کنون این مشکل رفع نشده است.

به گزارش آوای بوشهر؛ با توجه به پیشرفت ارتباطات و وارد شدن انسان به عصر تکنولوژی اغلب کارهای انسان‌ها به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌شود.

اینترنت امروزه تقریبا می‌توان گفت به یکی از نیازهای خیلی ضروری و مورد نیاز تمام جوامع تبدیل شده است و قطعا نبود اینترنت علاوه بر خسارت‌‌هایی که به کسب و کارهای آنلاین وارد می‌کند باعث ایجاد مشکل برای دیگر شهروندان می‌شود.

اینترنت باعث شده تا خیلی از کارهای انسان‌ها با سرعت و در کمترین زمان صورت بگیرد از جمله باعث کاهش ترافیک، کاهش مصرف کاغذ، صرفه جویی در زمان و…شده است، به ویژه در این شرایط کرونایی نیاز به اینترنت بیشتر از قبل احساس می‌شود و نیاز است زیرساخت‌های آن نیز بیشتر تقویت شود.

انتقاد شهروندان جنوب استان از کندی سرعت اینترنت

متاسفانه امروز اینترنت در جنوب استان بوشهر وضعیت مناسبی ندارد و همین مساله با انتقادات شهروندان مواجه شده است. خبرنگار فارس برای بررسی این معضل به سراغ برخی شهروندان از محله‌های مختلف شهر کنگان و حتی شهرستان‌های همجوار رفته تا وضعیت اینترنت در محله‌های آن‌ها را بررسی کند.

برخی از شهروندان در نظرسنجی که در اینستاگرام خبرنگار فارس گذاشته شد شرکت کردند و نظرات خود را در مورد اینترنت شهر خود را به اشتراک گذاشتند.

مخابرات: مشکل قطعی اینترنت به دلیل گرمای هوای کنگان است!

یکی از شهروندان کنگانی به خبرنگار فارس گفت: اینترنت ما که به صورت بی‌سیم و از مخابرات اشتراک می‌گیریم متاسفانه حدود ۱۲ ساعت در روز قطع است و پیگیری کردیم که با جواب جالب اداره مخابرات(مشکل قطعی اینترنت به دلیل گرمای هوای کنگان است) مواجه شدیم.

این شهروند افزود: من یک دانشجو هستم و این روزها به اینترنت خیلی نیاز دارم اما متاسفانه وضعیت اینترنت در کنگان بسیار بد است و حتی برخی کلاس‌های خود را نمی‌توانم شرکت کنم.

جم و مشکل چندین ساله‌ای که رفع نشد!

یکی از شهروندان جمی به خبرنگار فارس گفت: مشکل قطعی شبکه‌ها در شهرستان جم یک مشکل چندین ساله است و متاسفانه تاکنون رفع نشده و الان نیز قطعی و کندی اینترنت به آن اضاف شده است. مشکل چندین ساله‌ای که رفع نشد!

یک معلم کنگانی به خبرنگار فارس گفت:امسال که ویروس کرونا مدارس را تعطیل کرده است و کلاس‌های درس به صورت مجازی شده لذا بیشتر از قبل به اینترنت قوی نیاز داریم اما متاسفانه اینترنت بسیار کند و ضعیف است.

معضل دانش آموزان در استفاده از شبکه شاد

وی همچنین عنوان کرد: اینترنت در حدی ضعیف است که قادر به برگزاری برخی کلاس‌های آنلاین خود نیستیم. این فرهنگی افزود: در طول روز قادر به ارسال یک فایل آموزشی به دانش آموزان نیستیم، وضعیت اینترنت بسیار بد است و خیلی اذیت شدیم.

محمدپور حیاوی به خبرنگار فارس گفت: الان مدتی است که سرعت اینترنت ثابت خیلی کند شده که حتی بعضی از سایت‌های داخلی را هم نمی‌توانم باز کنم.

این شهروند بنکی افزود: باتوجه به گرمای هوا در کنگان وقتی میخوام از اینترنت همراه در خانه استفاده کنم مجبورم به پشت بام خانه بروم چون فقط آنجا اینترنت به ۴G می‌رسد. اما فقط شب می‌توانم بالای پشت بام برم چون هوا فقط شب خوب است‌.

به گزارش فارس، مشکل اینترنت یکی از مشکلات چندین ساله جنوب استان بوشهر است که متاسفانه تا اکنون رفع نشده و مردم را به شدت کلافه کرده است. رئیس اداره مخابرات شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار فارس گفته بود: مشکل اینترنت به دلیل گرمای هوای شهرستان است.

گزارش:صلاح خنافره

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.