• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5

سرپرست بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب شد

  • کد خبر : 15276
  • 20 دی 1401 - 9:01
طی حکمی از سوی ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، آزاده میروکیلی به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش آوای بوشهر، در متن حکم ناصر باقری‌مقدم قائم خطاب به آزاده میروکیلی آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی مستعدان و نخبگان عزیز در استان بوشهر و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری اثربخش میان نخبگان و مسئولان آن استان در حل مسائل منطقه‌ای و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، سرکارعالی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب می‌کنم.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در امور نخبگان و در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین‌نامه تأسیس و اداره بنیاد نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد، با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق شما را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

بدینوسیله از زحمات آقای دکتر اخلاقی و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر بعمل می‌آید.

لازم به ذکر است آزاده میروکیلی سرپرست جدید بنیاد نخبگان استان بوشهر استادیار دانشکده مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر می باشد و پیش از این الله کرم اخلاقی از آبان ماه سال ۱۳۹۸، عهده دار این مسئولیت بود

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.