• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3
در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی:

سیمرغ طلایی برند شایسته ایران به شرکت اریاساسول رسید.

  • کد خبر : 15304
  • 27 دی 1401 - 12:14
شرکت پلیمر آریاساسول در دومین جشنواره برندهای شایسته ایران که با رویکرد مسئولیت‌های اجتماعی برگزار شد، سمیرغ طلایی برند شایسته این رویداد را از آن خود کرد.

به گزارش آوای بوشهر، این جشنواره با حمایت اتاق تعاون و شبکه تعاون تجارت ایران درسالن همایش‌های بین‌المللی مرکز صدا و سیما با شعار “بال‌هایی برای پرواز ایران” برگزار گشت و آریاساسول برنده سمیرغ طلایی برند شایسته ایران شد.

در لوح یادبود این جشنواره خطاب به دکتر محمدرضا حیدرزاده مدیر عامل شرکت پلیمر آریاساسول آمده است: یکی از وجوه اصلی تمایز یک مجموعه پیشرو و روز آمد از سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها توجه به “مسئولیت‌ اجتماعی” است. اهتمام به “مسئولیت اجتماعی شرکتی” فراتر از الزامات رایج، میزان تعهد و توجه یک کسب و کار نسبت به مردم، جامعه و محیط زیست را نشان می‎دهد.

نظر به تلاش تحسین برانگیز جنابعالی و مجموعه تحت مدیریت شما در ارتقای شاخص های csr و به پاس تعهد ارزشمندتان در جهت رشد و ارتقای “فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی در کشور” این لوح یادبود با افتخار تقدیم‌تان می‌گردد.

در این مراسم، خاطره استادرضائی رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران و رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره ضمن مهم شمردن معرفی ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی کشور اظهار داشت: خدمت به جامعه از خدمت به فرد آغاز می‌شود، تمامی تولید کنندگان در تمای حوزه‌‍‌های اجتماعی با توجه به شرایط موجود در حال خدمت رسانی هستند، اما امروز اهمیت برندسازی مسئولیت‌های اجتماعی ضروری است و نمی‌توان از آن گذشت.

وی خدمت رسانی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در جامعه را فضیلت دانست و گفت: شاید بگویند خدمت رسانی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فقط وظیفه دولت‌هاست اما باید گفت نقش آحاد جامعه و هسته‌های مردمی پر اهمیت‌تر است.

گفتنی است شرکت پلیمر آریاساسول پیش از این نیز جوایز متعددی از جمله تندیس داخلی صادرکننده‌ نمونه‌ ملی و گواهینامه‌های رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، تندیس ملی حسابرسی داخلی و برگزیده جایزه ملی هاتف، برگزیده همایش رضایتمندی مشتری و چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد، همایش ملی مدیر منتخب خلاق در کسب و کار و اقتصاد دیجیتال، نشان برتر سومین اجلاس سراسری تعالی کیفیت و نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۱ را دریافت کرده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.