• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8
شنیدنی های انتخابات شورای شهر در جم+بروز می شود

شاخص ترین چهره های انتخاباتی جم وارد گود شدند/ احتمال عدم کاندیداتوریِ رکورددارِ بیشترین آرا در جم!/

  • کد خبر : 13878
  • 26 اسفند 1399 - 15:16
شنیدنی های انتخاباتی آوای بوشهر صرفا بر مبنای کسب اطلاع از محافل انتخاباتی و فضای مجازی است و قطعا گزینه های بیشتری نیز وجود دارند که شاید نخواسته یا نتوانسته اند خود را مطرح کنند.

شنیدنی های انتخاباتی آوای بوشهر صرفا بر مبنای کسب اطلاع از محافل انتخاباتی و فضای مجازی است و قطعا گزینه های بیشتری نیز وجود دارند که شاید نخواسته یا نتوانسته اند خود را مطرح کنند.

آوای بوشهر؛ با فرا رسیدن واپسین ساعات مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات شورای شهر در شهرستان جم، شنیده های آوای بوشهر حکایت از ثبت نام سید علیرضا سجادی شاخص ترین چهره کاندیداتوری انتخابات در دوره ششم دارد.

به گزارش آوای بوشهر؛ سجادی که چندین دوره عضویت و ریاست شورای شهر و شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش جم و معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری عسلویه را در کارنامه دارد عصر دیروز با حضور در فرمانداری جم نام خود را برای کاندیداتوری انتخابات دوره پنجم شورای شهر جم به ثبت رساند.

وی در صورت پیروزی در انتخابات، از گزینه های جدی ریاست شورای ششم جم خواهد بود.

عباس اعتمادی پور دیگر چهره شاخص شهر جم هم در اولین روزهای ثبت نام، نامنویسی کرد تا به عنوان گزینه ای جوان و مقبول جامعه فرهنگی هنری ورزشی، شانس خود را در ماراتن انتخابات شورای شهر ششم بیازماید.

اعتمادی پور در دوره پنجم شورای شهر جم هم توانست آرای خوبی را به دست آورد که به نظر می رسد در این دوره با جدیت و پشتکار بیشتر خود را برای رسیدن به کرسی شورایی مهیا کرده است.

معین راستین هم از دیگر چهره های شهر جم است که سابقه عضویت و ریاست را در دوره چهارم شورای شهر جم دارد.

راستین در دوره پنجم شورای شهر، نتوانست آرای لازم را کسب کند و از رسیدن به شورا بازماند و اینبار قصد دارد مجددا شانس خود را امتحان کند.

خلیل زارعی عضو فعلی شورای شهر جم و کم حاشیه ترین عضو، برای بار سوم قصد دارد کرسی شورا را تجربه کند. وی در دو دوره گذشته شورای شهر جم به عنوان عضو شورا حضور داشت و حالا باید دید می تواند برای سومین بار به این جایگاه دست پیدا کند یا خیر؟

جعفر روی دل فعال اقتصادی سیاسی جم هم برای اولین بار وارد گود انتخابات شورای شهر جم شده تا بتواند با تکیه بر دانش سیاسی اقتصادی، خود را به عنوان گزینه اصلح معرفی کند.

معصومه خانمحمدی دیگر کاندیدای شورای شهر جم است که سابقه کاندیداتوری در دوره پنجم را هم در کارنامه دارد. وی امیدوار است به مدد سکونت در شهرک های مسکونی پتروشیمی و همچنین ویژگی بانو بودن آرای خوبی را به دست آورد.

سید مهدی حسینی وکیل دادگستری و سید علمدار موسوی نژاد هم از کسانی است که خود را برای رقابت انتخاباتی در دوره ششم آماده کرده اند.

چمران رفیعی پور عضو فعلی شورای شهر جم که نطق هایش علیه نفتی ها طی ۴ سال گذشته حاشیه ساز شده بود با انتشار سوالی در وضعیت واتس اپ از شهروندان جم برای آمدن یا نیامدن به انتخابات پرسیده بود.

سوالی که یک روز پیش از آن توسط سایت تاورتا پاسخ داده شده بود. طی نظرسنجی این سایت محلی فقط ۱۶ درصد مخاطبان از حضور مجدد اعضای کنونی در انتخابات شورای شهر استقبال کرده بودند با این وجود امروز خبر رسید رفیعی پور برای کاندیداتوری نام خود را ثبت کرده است.

رفیعی پور اهل و ساکن روستای بهرباغ است و امیدوار است مجددا بتواند نظر شهروندان جم را برای رسیدن به کرسی شورایی به دست آورد.

اما شاید مهم ترین خبرهای پایان امروز می تواند عدم ثبت نام ۳ عضو فعلی شورای شهر جم باشد. عبدالحسین اکسیر رئیس شورای شهر جم که سوابق سیاسی اجتماعی زیادی چون فرمانداری و شهرداری و … را از ابتدای انقلاب در کارنامه دارد تاکنون تصمیمی برای ورود به عرصه انتخابات نگرفته است.

وی در دوره پنجم شورای شهر جم توانست ۵ هزار رای به دست آورد که رکوردی تاریخی در میزان آرای جم محسوب می شود و شاید تا سال ها این رکورد شکسته نشود.

اسدالله نیکخواه عضو چندین دوره شورای شهر جم که سابقه ریاست شورای شهرستان و مشاور فرماندار در امور شوراها را در کارنامه دارد هم از عدم کاندیداتوری اش برای دوره ششم خبر داده است.

علی پریشان مشهور به افشین که دو دوره شورایی و ریاست شورای شهر و شهرستان را هم تجربه کرده هم طبق برخی خبرها قصد کاندیداتوری ندارد اما باید دید در واپسین ساعات ثبت نام، مجددا شانس خود را امتحان خواهد کرد یا میدان را به دیگران واگذار می کند.

از شهر نوپای بهارستان البته خبرهای زیادی به گوش نمی رسد و به نظر می رسد تا امروز استقبال از کاندیداتوری چندان چشمگیر نبوده است. قاسم اغنیا عضو فعلی شورای شهر بهارستان، شاخص ترین چهره ای است که نام خود را برای کاندیداتوری در این شهر به ثبت رسانده است.

اغنیا در دوره پنجم شورای بهارستان، توانست بیشترین آرا را به دست آورد و امیدوار است در این دور هم بتواند این آرا را تکرار کند.

حسین اعظمی رئیس کنونی شورای شهر بهارستان هم از دیگر چهره های شاخصی است که ثبت نام خود را نهایی کرده و امیدوار است مجددا به کرسی شورا برسد.

خبر می رسد سید جلال حق شناس عضو اسبق شورای شهر بهارستان هم برای کاندیداتوری شورای شهر بهارستان وارد گود انتخابات شده است. وی از چهره های فعال در ستاد انتخاباتی شیخ موسی احمدی نماینده کنونی مجلس است.

از شهر ریز هم شاخص ترین چهره شورایی ظهر امروز نام خود را در فرمانداری ثبت کرد. حسن رمضانی عضو جوان و فعال شورای دوره پنجم شهر ریز بود که توانست عضویت و نایب رئیسی شورای شهرستان، نایب رئیسی و سخنگویی شورای استان را به دست آورد.

وی سوابقی چون عضویت کمیته انطباق فرمانداری عسلویه را در کارنامه دارد و به نظر می رسد با ویژگی جوانی و پویایی بتواند مجددا کرسی شورایی شهر ریز را تصاحب کند.

عبدالحمید امامی پور هم از دیگر گزینه های شناخته شده کاندیداتوری شورای شهر ریز است. گفته می شود ممکن است برخی چهره های دوره های پیشین شورای شهر ریز چون نگهدار میرزایی و حسین محدثی هم که در دوره گذشته نتوانستند آرای مردم را کسب کنند مجددا وارد گود انتخابات شوند.

شهر انارستان دیگر شهر شهرستان جم است که همواره به جهت گیری های داغ سیاسی از هر دو جناح مشهور بوده است. طی روزهای گذشته استقبال از انتخابات در این شهر پایین تر از سایر شهرها بود اما خبرها حکایت از ثبت نام ابراهیم بکران عضو فعلی شورا و رئیس سابق شورای شهر انارستان دارد.

محمود منصوری چهره و فعال سیاسی اجتماعی شهر انارستان هم برای دومین دوره پیاپی قصد دارد در انتخابات این شهر شرکت کند. منصوری در دوره قبل نتوانست آرای لازم برای عضویت شورا را به دست آورد و حالا امیدوار است با حمایت جوانان و فعالان سیاسی اجتماعی این بار به کرسی شورایی تکیه بزند.

ثبت نام انتخابات شورای شهر که از ۲۰ اسفند آغاز شده بود امروز ۲۶ اسفندماه به پایان می رسد که احتمالا تا ساعت ۱۲ امشب مهلت ثبت نام تمدید شود. باید دید کاندیداهای نهایی و تایید شده انتخابات که در روزهای آتی اعلام می شوند چه کسانی خواهند بود؟

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.