• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
6
یک بام و دو هوای مسئولان جم!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور: هیچ مراسمی در ۱۳ آبان برگزار نمی شود/ شورای تبلیغات جم: برگزار می کنیم!

  • کد خبر : 13313
  • 12 آبان 1399 - 20:47
این تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جم مغایر تاکیدها و توصیه های مکرر رهبر انقلاب نیست؟ مسئولیت شرعی و وجدانی ابتلای شرکت کنندگان و سایرین به کرونا در مراسم 13 آبان جم را چه کسی بر عهده می گیرد؟

مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور لغو شد

به گزارش آوای بوشهر؛ این جمله را قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نوشته و گفته: “فردا هیچ مراسمی برگزار نمی‎شود و همه با هم ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی، به بیانات رهبر معظّم انقلاب گوش فرا خواهیم داد.”

این در حالی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جم در پیامی اعلام کرده: مراسم جشن میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و یوم الله ۱۳ آبانماه ساعت ۹:۳۰ صبح سه شنبه در مصلای جمعه شهرستان جــــــم برگزار می شود!

با توجه به شیوع شدید ویروس کرونا و مرگ صدها نفر به صورت روزانه به دلیل ابتلا به این ویروس، از امروز محدودیت های جدی در تردد اعمال شده و پیش از این هم ستاد کرونای استان از ممنوعیت تمام برنامه های تجمعی خبر داده بود.

با این حال مشخص نیست برنامه ۱۳ آبان شهرستان جم با مجوز چه ارگانی و آن هم در فضای بسته تدارک دیده شده است؟

وقتی برنامه تجمعی با فراخوان عمومی در سطح شهرستان برگزار می شود چگونه می توان انتظار داشت مردم باور کنند وضعیت کشور بحرانی است و نباید عروسی و عزا برگزار کنند؟

این تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جم مغایر تاکیدها و توصیه های مکرر رهبر انقلاب نیست؟ مسئولیت شرعی و وجدانی ابتلای شرکت کنندگان و سایرین به کرونا در مراسم ۱۳ آبان جم را چه کسی بر عهده می گیرد؟

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. شورای هماهنگی کشور ساعت ۱۹ لغو مراسم اعلام نموده و ساعت ۲۰ و۴۵ دقیفه به شهرستان ابلاغ شده شما بعد از این خبر تهران از کدام مسئول در جم پرسیدید شما میخواهید چکار کنید انصاف هم چیزی خوبیست تهران هم فردا ساهت ‌۱۵ با سخنرانی آقای ضرغامی مراسم داشته بعد نماز مغرب وعشا لغو کرده
    ای دادبیداد

  2. سلام و عرض ادب از کجا یک بام دو هوا مینویسی که به شگا گفته انصاف داشته باش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.