• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

علی میرزا حیاتی : مشکلات و محرومیتهای دهستان کوری حیاتی

  • کد خبر : 1917
  • 26 آذر 1391 - 12:34

به گزارش خبرنگار آوای جم : با توجه به اینکه چند ماه دیگر به اتمام دوره شوراهای اسلامی باقی نمانده و این فرصت باقیمانده خیلی از شوراهای اسلامی هنوز نگران مشکلات و درخواستهای مردمی هستند . از اینرو علی میرزا حیاتی برای دومین بار در آخرین فرصتهای باقیمانده از مسئولیتش طی نامه ای مشکلات دهستان کوری حیاتی را برای ما ارسال نمود و خواستار پیگیری مسئولین استان و شهرستان بودند .

مدیر پایگاه خبری آوای جم

باسلام

اینجانب علی میرزا حیاتی که مدت ۱۴ سال بعنوان رئیس شورای اسلامی کوری حیاتی انجام وظیفه نموده ام . یکسری مشکلات مهم روستا از بدو شروع به کار در شورای اسلامی دنبال نموده ام که  در این مدت و تا هنوز هیچگونه اقدامی صورت نگرفته و توقع و انتظار مردم از مسئولین و مخصوصا شورای اسلامی بیشتر از همه می باشد . لذا با درج این مطالب در سایت وزین آوای جم ، امید می رود مسئولین گوشه چشمی به این دهستان نمایند . لذا موارد ذیل خلاصه ای از مشکلات و محرومیتها می باشد که خدمتتان ارائه میگردد .

۱-     آنتن دهی موبایل که از بدو شروع کار اینجانب در شورا تا کنون بارها کتباً وشفاهاً به فرمانداری و بخشداری ، شورای بخش نامه نگاری و پیگیریهای لازم بعمل آورده ولی افسوس اقدامی صورت نگرفت.

۲-     زمین به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع جهت ساخت دبیرستان دخترانه فردوس کوری حیاتی سال ۸۳ اهداء وسند زمین ذکر شده به آموزش وپرورش تحویل داده ایم هرچه نامه نگاری و پیگیری کرده ایم برای ساختش اقدامی نشد . و همه اش  با وعده های دروغین مسئولین فرماندارهای گذشته جم ومدیران آموزش وپرورش گذشته شهرستان مواجه بوده ایم که همه می گفتن دبیرستان در اولویت است و حتماً ساخت می کنیم ولی فرماندار کنونی آقای عبدالهی راستش را به ما گفتن که  دبیرستان فردوس کوری حیاتی در برنامه جهت ساخت نیست.

۳-    نداشتن سالن ورزشی و زمین ورزشی که آن هم  زمینش اهداء کرده ایم (زمین ورزشی ) مدت ۱۰ سال است زمین تحویل تربیت بدنی شهرستان داده ایم و هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است .

۴-    مخروبه بودن آموزشگاههای شهید رهبر و شهید حسین زاده کوری حیاتی

۵-    در مورد خانه عالم کوری حیاتی که کلنگش اسفند ۹۰ زده شده تا هنوز به اتمام نرسیده است تا سقف کار شده  که متاسفانه کرسی آن با بلوک خالی کار شده و یکی از دیوارهایش وصله ایی می باشد .که عکسهایش موجود است می توانید مشاهده فرمائید .کلی خرابی دارد که از نظارت استان جناب آقای همت نیا دستور تخریب داده شده که نامه تخریبی آن هم به سازمان تبلیغات شهرستان جم داده شده است ولی باز هم دستور کارش صادر شده نمی دانم چه سری دارد این خانه عالم (کجا گوش شنوا)

همانطور که شاعر هم می فرمائید گوش اکر گوش تو        ناله اگر ناله من آنچه به جایی نرسد زیاد است

همچنین قرار بود ساخت دبیرستان بیشتر از ۲ سال طول نکشد بر همین اساس مدارس ابتدایی و راهنمای دو شفیته گردید و مدرسه ابتدایی به آموزشگاه فردوس واگذار شد و پس از ۶ سال در زمان مدیریت آقایان رهبان و فخرایی مدیران گذشته آموزش وپرورش هیچگونه اقدامی جهت ساخت دبیرستان صورت نگرفته است .

لذا با توجه به انتقال دبیرستان فردوس بصورت موقت به روستای باریکان و اکنون قریب به دوسال از این اتفاق می گذرد و قرار بود که مراحل ساخت دبیرستان بیش از دوسال طول نکشد بر همین اساس اولیاء و دانش آموزان از ایاب و ذهاب ابراز   نارضایتی نموده و هر روز به این شورا مراجعه می نمایند .

درضمن روستای کوری حیاتی ۸ سال است که به مرکز دهستان تبدیل شده و هم اکنون  ۱۲ روستا را پوشش می دهد . ولی آنچه مشاهده می کنیم مرکز دهستان امروز از یک کوره روستا هم کمتر به آن توجه شده و می شود .

عاجزانه و مصرانه از مسئولین محترم شهرستان و استان خواستاریم گوشه چشمی هم به این روستا داشته باشند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1917

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.