• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
14

فارغ التحصیل کشاورزی نماینده استاندار در پتروشیمی ها شد!

  • کد خبر : 14920
  • 25 دی 1400 - 8:59
تا پیش از این فرماندار عسلویه نماینده استانداری در شورای راهبردی پتروشیمی ها بوده که متولی ایفای مسئولیت اجتماعی این مجموعه ها هستند.

ایوب پاپری مقدم به عنوان نماینده استاندار بوشهر در شورای راهبردی پتروشیمی های پارس جنوبی منصوب شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ پاپری مقدم فارغ التحصیل کشاورزی است که در انتخابات میان دوره ای مجلس هشتم توانست راهی بهارستان شود.

بی ارتباط بودن مدرک تحصیلی پاپری با سمت جدیدش انتقاداتی نسبت به این انتصاب استاندار در پی داشته است.

تا پیش از این فرماندار عسلویه نماینده استانداری در شورای راهبردی پتروشیمی ها بوده که متولی ایفای مسئولیت اجتماعی این مجموعه ها هستند.

در جنوب استان بوشهر برخی نمایندگان شوراهای شهر اقدام استاندار را انتصابی سفارشی دانسته و می گویند: آیا در جنوب استان فردی نبوده که برای نمایندگی استاندار در شورای پتروشیمی ها چهره ای از دوردست ترین نقاط استان برگزیده شده است.

رمضانی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها گفته: توصیه ام به آقای پاپری این برادر ارزشی و عزیز نپذیرفتن این مسئولیت است. بازگرداندن این مسئولیت به فرماندار عسلویه، ضمن تقویت قدرت مدیرتی و چانه زنی ایشان در منطقه، می تواند باعث هم افزایی و همراهی بیش از پیش مردم و مسئولین حوزه جنوب در پیگیری مطالبات و مشکلات گردد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم نیز گفته: تصمیم استاندار در انتصاب اخیر، مهر تاییدی بر گسیل اعتبارات شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس به شمال استان است، مشابه اقدام استاندار اسبق که بخش عمده اعتبارات آلایندگی را به نقاط دیگر استان برد و البته با ورود دستگاههای نظارتی از ادامه آن جلوگیری شد.

رییس شورای اسلامی بخش سیراف کنگان هم گفت: به نظر می رسد فضا سازی های رسانه ای نماینده دشتستان در مجلس از انتصابات اخیر استاندار برای صدور حکم پاپری بی تاثیر نبوده است و لذا نیاز است که جناب استاندار در این تصمیم که به شدت موجب آزردگی خاطر مردم جنوب استان بوشهر شده است تجدید نظر کند.

حسین ربی،سخنگوی شورای شهر دیر نیز در یادداشتی با طرح این پرسش خطاب به استاندار که مگر برای پست نمایندگی شما در شورای راهبردی، نیروی کارامدی در جنوب استان وجود ندارد؟ نوشت: جناب آقای دکتر شیخ موسی احمدی، نماینده محترم حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی،از شما به عنوان نماینده این انتظار می‌رود که به دنبال عدالت در انتخاب نیروی انسانی در پست های کلیدی شهرستان خصوصا حوزه انتخابیه خود باشید، نه اینکه با سکوت خود مهر تاییدی به این انتخابها بزنید.

علی جبری، عضو شورای اسلامی شهر عسلویه هم در اعتراض به انتصاب نماینده استاندار در شورای راهبردی پتروشیمی ها خطاب به محمدی زاده نوشت: یاد دارید چند ماه پیش، وقتی بحث انتصاب فرمانداران بومی در استان مطرح بود در همه نقاط استان ترجیح دادید نیرو از همان شهرستان انتخاب شود و همین کار شد. ولی در جلسه معارفه فرماندار عسلویه، بیان فرمودید براساس شایستگی ها، صلاح دانستیم که نماینده ای در شان و منزلت نام عسلویه انتخاب کنیم. لطفا شفاف بفرمایید حال برای انتخاب نماینده تان در شورای راهبردی چه موردی را ملاک قرار دادید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.