• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
14

فرماندار: با همکاری پتروشیمی پارس و بیمارستان توحید جم؛ اعتبار لازم برای تعمیر و راه اندازی مجدد سی تی اسکن جم تامین شد

  • کد خبر : 13974
  • 25 فروردین 1400 - 11:55
فرماندار جم گفت: با پیگیری انجام شده و مساعدت مدیر عامل پتروشیمی پارس و رئیس بیمارستان توحید جم، اعتبار تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه سی تی اسکن بخش خصوصی جم تامین شد

آوای بوشهر؛ فرماندار جم گفت: با پیگیری انجام شده و مساعدت مدیر عامل پتروشیمی پارس و رئیس بیمارستان توحید جم، اعتبار تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه سی تی اسکن بخش خصوصی جم تامین شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ محمد حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی روزهای گذشته و با اوج گیری شیوع کرونا در جنوب استان، ابتدا دستگاه سی تی اسکن بیمارستان کنگان و سپس دستگاه سی تی اسکن جم دچار آسیب شد که مشکلات جدی را برای ارائه خدمات به بیماران به ویژه بیماران کرونایی ایجاد کرد.

حسینی تصریح کرد: از بدو اعلام مشکل در دستگاه سی تی اسکن جم توسط مدیر مرکز تصویر برداری فاضل جمی، پیگیری های جدی را برای تامین اعتبار تعمیر این دستگاه آغاز کردیم که بحمدالله با حمایت ویژه مهندس حسنی مدیر عامل پتروشیمی پارس و دکتر باقری ریاست بیمارستان توحید جم، اعتبار لازم برای تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه تامین شد.

رئیس شورای سلامت شهرستان جم با تاکید بر اهمیت تامین سلامت و ارائه خدمات مطلوب درمانی به شهروندان خاطر نشان کرد: همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین شهرستان و شرکت های مستقر در منطقه به ویژه در حوزه ارتقای زیرساخت های درمانی وجود دارد که نوید بخش برداشتن گام های موثرتر در این حوزه است.

حسینی با تقدیر از همکاری مجموعه مدیریتی پتروشیمی پارس و بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر تاکید کرد: اقدامات لازم برای تعویض و راه اندازی قطعه معیوب دستگاه سی تی اسکن جم آغاز شده و به زودی خدمات دهی به شهروندان عزیز از سر گرفته می شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13974

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.