• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

فرماندار جدید جم نمایشگاه جابر ابن حیان جم را افتتاح نمود

  • کد خبر : 2135
  • 10 اسفند 1391 - 9:44

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ فرماندار جم،در آیین افتتاح نمایشگاه جابرین حیان در شهرستان جم اظهار داشت: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و باید نسبت به توانمندسازی این عزیزان اهتمام ورزیم.

عبدالرسول زارع افزود: باید سعی کنیم ارتباط بین خلاقیت‌ها و ایده‌پردازی‌ها را با روش تدریس معلم برابر کنیم تا شاهد پیشرفت باشیم.

 

زارع با بیان اینکه مقطع ابتدایی مهم‌ترین مرحله و دوره آموزشی نسل آینده است، بیان کرد: سرمایه‌گذاری خوب ما در جشنواره جابر بن حیان محصولاتی همچون حضور نخبگان در جشنواره خوارزمی را در آینده به همراه خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم نیز در این مراسم گفت: این جشنواره دو سال است که در مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار می‌شود.

حسین اسکندری ضمن تاکید بر اینکه این طرح‌ها نسبت به سال گذشته از کیفیت خوبی برخوردار است، افزود: در سال اول کاستی‌های بسیاری در این نمایشگاه‌ها دیده می‌شد ولی امسال دانش‌آموزان کارها را در سطح بالاتری ارائه داده‌اند.

وی تصریح کرد: همکاری و همگام بودن اولیاء دانش‌آموزان مشوق خوبی برای ما را در برگزاری این نمایشگاه بوداست.

رئیس جشنواره جابربن حیان شهرستان جم با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی طرح به این جشنواره ارائه شده که نشان از ذوق و استقبال خوب دانش‌آموزان و والدین آنها است، گفت: این طرح‌ها به دو صورت گروهی و انفرادی در این نمایشگاه ارائه شده است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه جابرن حیان با مشارکت ۲۰ درصد از کل مدارس ابتدایی شهرستان جم در سالنی به مساحت ۱۸۰ مترمربه و در ۳۰ غرفه به مدت یک هفته در طرح‌ها و بخش‌های مختلف شامل جمع‌آوری، تحقیق، نمایش، مدل، آزمایش و طراحی ساخت راه‌اندازی شده است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2135

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.