• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1
عضو شورای شهر عسلویه:

فرماندار ساکن عسلویه نیست که درک کند چه زجری می کشیم/ مردم می گویند بی عرضه ای!

  • کد خبر : 15807
  • 08 خرداد 1402 - 16:05
عضو شورای شهر عسلویه مسئولان را به جانبداری از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متهم می کند و می گوید: «چرا مسئولان وظیفه خود را انجام نمی دهند و از منطقه ویژه طرفداری می کنند که الا و بلا باید در این تاریخ حصار ساخته شود انگار دیوار چین است اما برای یک مدرسه، یک اسکله، یک آب شیرین کن، باید ۲۰ سال خواهش کنیم.

به گزارش آوای بوشهر؛ شهاب شاهینی در فایل صوتی ای که در شبکه های اجتماعی منتشر کرده با انتقاد از منطقه ویژه انرژی پارس و‌ فرماندار عسلویه گفته است: «با هزار بدبختی مجوز احداث آب شیرین کن گرفته شده و قرار بود ظرف همین ماه، کارگاه تجهیز شود حالا منطقه ویژه در زمینی که برای تجهیز کارگاه احداث آب شیرین کن تعیین شده بود حصارکشی کرده است!»

وی در این فایل صوتی تاکید می کند: «عسلویه فقط هفته ای یک روز آب دارد و منطقه ویژه با چه مجوز و قانونی، رفته حصار کشی کرده است. زمین متعلق به نفت و گاز نیست در سند نفت و گاز هم نیست.»

شاهینی از نحوه برخورد مسئولان با مطالبه گری شوراها هم انتقاد کرده و می گوید: «عسلویه روی گنج ایستاده، ما الان مشکل بی آبی، اشتغال، مدارس و اسکله داریم. تا کی باید اینقدر تحقیر شویم، شورا نماینده مردم است حق دارد پیگیری کند. دلیل ندارد هر جا شورا باید حضور پیدا کند آنجا بازخواست شود این چه قانونی است؟»

وی عدم درک وضعیت مردم را به دلیل عدم سکونت فرماندار و برخی مسئولان در عسلویه دانسته و تاکید می کند: «خب مسلما بعضی از مسئولان و شخص فرماندار در شهرستان ساکن نیست که بفهمد و درک کند چه زجری می کشیم؟ این بوی گاز و آلایندگی را استشمام نمی کند که اگر استشمام می کرد اینطوری حرف نمی زد!»

عضو شورای شهر عسلویه مسئولان را به جانبداری از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متهم می کند و می گوید: «چرا مسئولان وظیفه خود را انجام نمی دهند و از منطقه ویژه طرفداری می کنند که الا و بلا باید در این تاریخ حصار ساخته شود انگار دیوار چین است اما برای یک مدرسه، یک اسکله، یک آب شیرین کن، باید ۲۰ سال خواهش کنیم.»

شهاب شاهینی می گوید: «احساس می کنم صدای ما از سوی مسئولین شنیده نمی شود»

وی با درخواست از مسئولان برای ورود به مشکلات عسلویه، اضافه کرده: «مردم زنگ می زنند و می گویند بی عرضه ای! جواب مردم را چه بدهم؟!»

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.