• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

فستیوالی که صدای همه را درآورد / در هیات فوتبال جم چه خبر است؟!

  • کد خبر : 15333
  • 23 اسفند 1401 - 9:49
گویا مسئولین هیات فوتبال جم با اتخاذ تصمیماتی در داوری، نتایج مسابقات را به نفع تیم قهرمان این رده، رقم زده و در نتایج یکی از بازی ها اعمال نفوذ کرده و با افزودن یک گل به نتیجه نهایی مسابقه، مسیر را برای قهرمانی تیم وحدت هموارتر کرده است.

آوای بوشهر؛مسابقات فستیوال فوتبال زیر ۱۳ سال شهرستان جم که از ابتدای اسفندماه امسال در ۷ رده سنی استارت خورده بود، پس از برگزاری بیش از ۳۰۰‌بازی به پایان رسید.

به گزارش آوای بوشهر؛ روز پایانی این فستیوال با حواشی همراه بود که موجی از اعتراض تیم ها و خانواده های بازیکنان را در پی داشت و تعدادی از آنان با ارسال پیام هایی به آوای بوشهر، از برخی اتفاق های رخ داده ابراز تاسف و نگرانی کردند.

جمعی از خانواده از وضعیت نامناسب زمین برگزاری مسابقات در چمن شهر بهارستان انتقاد داشته و با اشاره به در دست ساخت بودن زیرساخت های روشنایی این زمین ورزشی، وجود سنگ و گودال های خطرناک در نزدیکی چمن را تهدیدی بزرگ برای نونهالان فوتبالیست دانستند.

از طرفی دیگر نبود کادر پزشکی و اورژانس در روز مسابقات را نشان از بی اهمیت بودن سلامتی و جان بازیکنان برای مسئولیت هیات فوتبال دانستند که در برخی مواقع با آسیب دیدگی شدید برخی بازیکنان همراه بود که با مراجعه به منازل همجوار ورزشگاه، نسبت به تامین یخ اقدام کرده اند.

نکته اصلی و بحث برانگیز این فستیوال، مسابقات رده سنی زیر ۱۳ سال بود که با قهرمانی تیم وحدت بهرباغ به پایان رسید و موجی از اعتراض تیم ها و گلایه مندی خانواده ها را در پی داشت.

گویا مسئولین هیات فوتبال جم با اتخاذ تصمیماتی در داوری، نتایج مسابقات را به نفع تیم قهرمان این رده، رقم زده و در نتایج یکی از بازی ها اعمال نفوذ کرده و با افزودن یک گل به نتیجه نهایی مسابقه، مسیر را برای قهرمانی تیم وحدت هموارتر کرده است.

همچنین شنیده شده که داوری این دیدار بر عهده سیف الله آذین خواه بوده که پس از رد درخواست مسئولین هیات فوتبال مبنی بر اتمام بازی به سود تیم وحدت، از جریان داوری بازی ها کنار گذاشته و دبیر هیات فوتبال جم شخصا خود این بازی را قضاوت می کند.

لازم به ذکر است که آذین خواه با حضور در لیست داوران شهرستان عسلویه، مسابقات فوتبال استان را سوت خواهد زد که در نوع خود جالب توجه است و طبق شنیده ها اختلاف وی با مسئولین هیات فوتبال جم و جریان اخیر در فستیوال فوتبال، از جمله دلایلی است که باعث شده در لیست داوران جم نباشد.

بحران مدیریت در هیات فوتبال استان و وضعیت مستاصل هیات فوتبال جم پس از تغییراتی که در راس این مجموعه رخ داد، آسیب های جدی را روانه فوتبال جم کرده که در گام اول پس از سقوط تیم لیگ برتری پارس جم، سایر تیم های فوتبالی نیز با افول جدی روبرو شدند و هر از چندگاهی نیز‌ شاهد بروز چنین حواشی در این ورزش پرطرفدار هستیم.

شنیده می شود در محافل مختلف فوتبالی نیز از عملکرد رییس فعلی هیات فوتبال جم به شدت انتقاد شده و اهالی فوتبال خواستار حضور فردی توانمندتر برای سکان داری این هیات می باشند تا فوتبال جم به دوران طلایی خود برگردد.

انتشار این گزارش بر اساس صحبت ها و گلایه مندی خانواده ها و برخی از مدیران تیم های شرکت کننده در این فستیوال می باشد و حق پاسخگویی برای مسئولین هیات فوتبال جم محفوظ است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15333

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. متاسفانه واقعیت دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.