• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8
نماینده دشتستان در نشست با خبرنگاران

فیلتر و بایکوت کردن راه حل نیست/ باید تولید محتوای مطلوب و شفاف سازی انجام داد

  • کد خبر : 12917
  • 18 مرداد 1399 - 19:53
نماینده دشتستان در نشست با خبرنگاران گفت: رفتن به سمت مسدود، فیلتر و یا بایکوت کردن فضاهای مجازی، نگاه و راه حل مطلوبی نیست.

نماینده دشتستان در نشست با خبرنگاران گفت: رفتن به سمت مسدود، فیلتر و یا بایکوت کردن فضاهای مجازی، نگاه و راه حل مطلوبی نیست.

به گزارش آوای بوشهر؛ ابراهیم رضایی با بیان اینکه سیاست‌گذاری مطلوبی در عرصه رسانه‌ای  ایجاد نشده خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف باید استقلال وجود داشته باشد و در این راستا دشمن، مخالف، بیگانه و دیگران اجازه دست درازی به  خاک، فرهنگ،  اقتصاد، مسائل اجتماعی ایران نباید داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمن در خاک ایران در فضای حقیقی و مجازی نباید اهداف را محقق کند تاکید کرد: این مهم مستلزم توانمندی نیروها در بخش‌‌های مختلف از جمله اصحاب رسانه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به تولید محتوایی در مقابل اهداف دشمن تصریح کرد: همان گونه که دشمن موشک‌ها و تانک‌های رسانه‌ای خود را سرازیر ایران می‌کند ما هم باید در مقابل آن مقاومت و دفاع کنیم.

رضایی جنگ رسانه‌ای را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: فضای مجازی یک میدان نبرد رسانه‌ای است که نقش اصحاب رسانه در این حوزه بسیار مهم است چراکه اگر تولید محتوای مطلوب و شفاف سازی درستی صورت بگیرد که جوانان و مردم  از اهداف دشمن آگاه شوند می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفتن به سمت مسدود، فیلتر و یا بایکوت کردن فضاهای مجازی نگاه و راه حل مطلوبی نیست گفت: شاید یک جاهایی که  برنامه‌های مبتذل و غیراخلاقی در فضای مجازی وجود دارد نیاز به جلوگیری در عرضه دارد ولی در فضای اندیشه و بیان راه حل موضوع مصون سازی، مقاومت، تمیز و تشخیص دادن از همدیگر است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر بی اثر کردن نگاه‌ها و اهداف  دشمنان بر مردم و جوانان خاطرنشان کرد: پیام‌های استکبار جهانی نباید بر اراده جامعه  اسلامی مسلمان تاثیر گذار باشد که راه حل اساسی داشتن سواد رسانه‌ای است که باید این مهم در جامعه تقویت شود.

رضایی پاسخگویی به قانون و ملت باید مورد توجه قرار بگیرد تصریح کرد: اگر کسی کاری بخواهد در جامعه اسلامی در سپر رسانه‌ای انجام دهد باید پاسخگوی ملت و قانون باشد و در این راستا سواد رسانه‌ای نیاز جدی  امروز جامعه است  و سواد رسانه‌ای نخبگان باید در کنار مردم افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.