• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

کاهش آلایندگی شرکت پالایش گاز فجر با افتتاح “ال پی جی” در آینده ی نزدیک

  • کد خبر : 2298
  • 08 اردیبهشت 1392 - 12:00

مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم گفت: واحد ” ال پی جی ” این شرکت که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید به زعم بسیاری از کارشناسان و متخصصان مربوطه، تاثیر به سزایی در کاهش آلایندگی خواهد داشت.

 

به گزارش آوای جم به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم،مهندس رحیم اسلامی خاطرنشان کرد:با راه اندازی این واحد شاهد تولید روزانه ۲۰۰ تن LPG و ۸۰ تن میعانات گازی در پالایشگاه گاز فجرجم خواهیم بود.
وی افزود: بر اساس طراحی پالایشگاه فجر جم، سوخت مصرفی ازگازهای استحصالی از مایعات گازی تامین می‌گردد که حدود ۳۰۰ تن مازاد بر مصرف می باشد و در حال حاضر در مشعلهای پالایشگاه ( FLARE ) سوخته میشود.
مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم اظهار داشت: بر این اساس و به جهت صرفه جوئی و حفظ محیط زیست پروژه احداث واحد LPG تعریف گردید ه و انشا لله بعد از افتتاح و راه اندازی این پروژه در آینده نزدیک شاهد تحول عظیمی در بخش زیست محیطی خواهیم بود.
وی ادامه داد: این پروژه در دو فاز طراحی شده است که فاز اول این پروژه شامل مخازن می شود که سال گذشته چهار مخزن با ظرفیت ۳۵۰ تن به بهره برداری رسید.
اسلامی تصریح کرد: فاز دوم پروژه نیز که پس از فشاریابی، جوشکاری و… شامل راه اندازی پروژه می شود، در روز ۲۷ فروردین ماه با وارد شدن گاز شیرین به تاسیسات تولید LPG، استارت پروژه زده شد و به زودی این پروژه به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: در حال حاضر ۶۰ تن LPG در این پالایشگاه تولید می شود که با بهره برداری کامل از پروژه فوق میزان تولید LPG در این پالایشگاه به ۲۰۰ تن در روز و تولید میعانات گازی به ۸۰ تن در روز خواهد رسید.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2298

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.