• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد ریال جهت تکمیل و توسعه پروژه شبکه آبرسانی به شهر جم اختصاص یافت

  • کد خبر : 1966
  • 12 دی 1391 - 8:22


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با تشریح دستاوردهای برگزاری نشست هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در عسلویه، از اختصاص ۲۶۵۰ میلیاردریال اعتبار جهت توسعه استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس مهندس نصوری با اعلام این خبر گفت: در نشست هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در عسلویه پس از ارایه برنامه های پیشنهادی سازمان منطقه ویژه پارس مصوب شد اعتباری بالغ بر ۲۶۵۰ میلیاردریال از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران جهت توسعه استان بوشهر اختصاص یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود:به منظور خدمت رسانی بهتر به ساکنان بومی  شهر جم و همچنین نیروهای صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی ساکن در شهرک های مسکونی شهر جم، در این نشست  مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد ریال  جهت تکمیل و توسعه  پروژه شبکه آبرسانی به شهر جم اختصاص یافت، که با اجرای این پروژه بیش در شهرستان جم بیش از ۹۰ روستا،دوازده شهر و شهرک مسکونی از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

مهندس نصوری با اشاره به نقش شهرستان کنگان به عنوان میزبان عظیم ترین پروژه های صنعت نفت کشور گفت: با تلاش های صورت گرفته و  نظر موافق مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت، تسریع در اجرایی شدن مصوبه دور سوم سفر هیئت دولت به استان بوشهر در خصوص اختصاص مبلغ ۱۰۶۰ میلیارد ریال جهت توسعه زیرساخت های شهرستان کنگان، از دیگر دستاوردهای مهم این نشست بود که با اجرایی شدن برخی از پروژه های برنامه ریزی شده در قالب این مصوبه شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش شهرستان کنگان خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: تجهیز بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت در منطقه یکی از دغدغه های سازمان منطقه ویژه پارس محسوب می گردید که با همراهی خوب اعضای هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران در این نشست مبلغ ده میلیارد ریال جهت توسعه و تجهیز این بیمارستان تخصیص یافت.

مهندس نصوری نقش متقابل صنعت و جامعه محلی را در پیشبرد اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایتخت انرژی کشور مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا ضمن خدمات دهی و پشتیبانی از تولید در قطب انرژی کشور ، در راستای توسعه زیرساختهای استان بوشهر به عنوان میزبان سربلند صنعت نفت نیز گام بردارد.

لازم بذکر است نشست هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران چهارشنبه ۶ دی ماه در پایتخت انرژی کشور(عسلویه) برگزار شده بود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1966

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.