• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
1
استاندار بوشهر

مدیران زمینه ارتقای نیروهای جهادی و انقلابی را فراهم کنند

  • کد خبر : 15225
  • 02 آذر 1401 - 14:44
استاندار بوشهر گفت: در ادارات دولتی شاهد حضور کارمندانی جهادی، دلسوز و انقلابی هستیم که نیاز است زمینه ارتقای این افراد فراهم شود.

به گزارش آوای بوشهر، احمد محمدی زاده روز چهارشنبه در نشست با مدیران اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور طی این چهار دهه بر کسی پوشیده نیست و هر جایی شاهد موفقیتی بوده ایم تفکر بسیجی بر آن حاکم بوده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ بسیج در جهت خدمات رسانی شایسته به جامعه باید سرلوحه کار مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه های متنوع هفته بسیج، گفت: نیاز است فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی به شکل ویژه ای در این برنامه ها شرکت و در دستگاه های اداری نیز از کارکنان بسیجی و پیشکسوتان این عرصه تجلیل کنند.

محمدی زاده با گرامیداشت هفته بسیج، تصریح کرد: در ادارات دولتی شاهد حضور کارمندانی دلسوز و انقلابی هستیم که با جان و دل و از احساس تکلیف و وظیفه به مردم خدمت می کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: نیاز است که زمینه ارتقاء این افراد در ادارات دولتی فراهم شود تا مردم در جایگاهی بالاتر، از خدمات بیشتر این افراد و دستگاه اداری شان استفاده ببرند.

وی عنوان کرد: البته مردم در بخشی از حوزه ها، از کارمندانی کم کار و بی انگیزه نیز گله مند هستند که نیاز است این افراد اگر در جایگاه مدیریتی میانی قرار دارند تغییر و جایشان را به افراد دلسوز، با انگیزه و خدمت گزار به مردم دهند.

استاندار بوشهر بیان کرد: با هیچ مدیری تعارف نداریم و هر جا احساس کنیم که در تراز انقلاب نیست و در خدمت رسانی به مردم تعلل به خرج می دهد، زمینه جایگزینی آن مدیر فراهم می شود.

وی تصریح کرد: بررسی های ما نشان می دهد که بخش عمده ای از کارمندان دولت در استان بوشهر، معتقد به نظام و ارزش های انقلابی هستند و اگر کارمندی هم کم کار، بی انگیزه و دچار مسئله ای بوده به مدیران متذکر شده ایم که این دسته از کارکنان دولت را ارشاد و راهنمایی کنند تا بتوانند به مردم متناسب با جایگاه شغلی شان خدمات ارائه دهند.

استاندار بوشهر افزود: طبیعی است کارمندی که با تخلف خود به مردم خیانت می کند و حافظ منابع و منافع بیت المال و مردم نیست، نیاز است مطابق قانون با او برخورد شود.

وی با اعلام این که کشور دارای ساختار اطلاعاتی و امنیتی قوی است، گفت: با وجود توطئه های بی شمار دشمنان نظام، کشور با پشتوانه مردم و تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی از امنیت قابل قبولی برخوردار بوده و این شرایط در استان بوشهر به شکل بارزتری خود را نشان می دهد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.