• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
11

 مدیر عامل پارس جنوبی با شهر جم بیگانه است/ چرا نخبگان جم سهمی در هیات مدیره باشگاه ندارند/ نشست های یکسویه بی نتیجه است!

  • کد خبر : 5817
  • 26 شهریور 1397 - 9:50

به گزارش آوای بوشهر، چمران رفیعی پور در نشست هم اندیشی کمک به تیم پارس جنوبی جم گفت: تیم پارس جنوبی جم نشاط را به شهرستان جم و جوانان هدیه کرده است و خوشحالم که امروز شهرم با نام پارس جم معرفی می شود. وی با بیان اینکه باید فرصت حضور تیم پارس جم را غنیمت […]

به گزارش آوای بوشهر، چمران رفیعی پور در نشست هم اندیشی کمک به تیم پارس جنوبی جم گفت: تیم پارس جنوبی جم نشاط را به شهرستان جم و جوانان هدیه کرده است و خوشحالم که امروز شهرم با نام پارس جم معرفی می شود.
وی با بیان اینکه باید فرصت حضور تیم پارس جم را غنیمت شمرد و با همدلی باید مسیر را برای تداوم حضور پارس جم در سطح اول فوتبال هموار کرد اظهار داشت: البته قطعا همدلی یکسویه نتیجه بخش نخواهد بود و تا زمانی که ارکان تصمیم گیری باشگاه و مدیر عامل پارس جنوبی جم با جدیت وارد میدان نشوند نشست های هم اندیشی هم بی فایده است.
عضو شورای شهر جم افزود: متاسفانه مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم هیچ تعاملی با شهر و شورای شهر جم ندارد و به نظر می رسد علاقه ای به ارتباط با شورا و شهرداری ندارد.
چمران رفیعی گفت: واقعا جای تاسف دارد که نشست هم اندیشی برای کمک به تیم پارس جنوبی جم برگزار می شود اما هیچ یک از ارکان تصمیم گیری باشگاه حضور ندارند!
 وی خاطرنشان کرد: این نشست ها و دلسوزی های یک سویه نتیجه ای نخواهد داشت چون از سوی باشگاه اراده ای جدی برای کمک به تیم نمی بینم.
عضو شورای شهر جم افزود:  این رفتار مدیریت باشگاه، تاسف آور است و اگر قرار است برای موفقیت تیم تلاش کنیم هم متولیان تیم هم هواداران و هم مسئولان محلی و استانی و نماینده مجلس تلاش کنند.
رفیعی عنوان کرد: نباید هواداران متعصب و مردم عزیز شهر جم را فقط به عنوان ابزار دید و این انتظار به جایی است که نخبگان و جوانان جم سهمی در هیات مدیره و ترکیب تیم پارس جم داشته باشند. معتقدم باید برای کسی مرد که برای مان تب کند.
وی در پایان گفت: لازم است مدیریت باشگاه نشان دهد به اندازه هواداران و مردم جم دلسوز تیم است و در چنین نشست هایی شرکت کند./ آوای بوشهر
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چرا مردم جم مهمان نوازان محرومی هستند
    مهمان نوازند چون جنوبی و خونگرمند ولی محرومند چون هیچگاه به حق و حقوق واقعی خود نرسیدند و مافیای چپاول گر فعال در صنعت نفت و گاز منطقه، حق جوان جمی را پایمال و به یغما می برد سکوت نشانه شکایت است نه رضایت، از سال ها قبل که غول های آهنی به نام پالایشگاه به سامان بداقبالمان وارد و مهمان ناخواسته مان شد ما مهمان نواز و غریبه نواز با اصالتی بوده ایم و هستیم
    هم نان دادیم هم اب و هم اشتغال
    در این سال‌ها به صورت متوالی اشتغال در چنگال مدیران دشتستانی و استان فارسی بوده
    چقدر بداقبالیم که سفره ای را گسترده ایم اما آنها آدرس سفره پارس جنوبی در عسلویه به ما میدهند
    حال آگاهم که این مافیای دغل باز با سرنوشت من جمی چه کرده است
    این سوالات ذهن مرا رها نمی کند اگر بزرگترین صنعت گازی در این سامان مستقر است
    چرا من بیکارم؟
    چرا من آب ندارم؟
    چرا من مسکن ندارم؟
    چرا من حقوق ندارم؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.