• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

مسئولان نسبت به افزایش سطح تعلیم و تربیت اهتمام ورزند

  • کد خبر : 1661
  • 31 شهریور 1391 - 20:08

به گزارش  آوای جم به نقل از خبرگزاری فارس ؛حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس در واقع حدیث ماندگاری رزمندگان و حدیث زیبای ایثار و پایداری رزمندگان بود که موجبات موفقیت ایران اسلامی را فراهم کردند.

 

وی افزود: ثبات قدم از مهم‌ترین دلایل موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و اگر در ابتدای جنگ دست‌های خود را بالا می‌بردیم به این عظمت دست پیدا نمی‌کردیم و امروز تمام دنیا به ابهت ایران اسلامی پی برده‌اند.

 

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: یاد خدا نیز از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان اسلام بود و اطاعت از دستورات ولایت فقیه و تبعیت از رهبری نیز از جمله عوامل اساسی پیروزی رزمندگان بوده است.

گنجی به سایر عوامل موفقیت رزمندگان نیز اشاره کرد و گفت: حفظ وحدت نیروهای مسلح نیز عامل مهمی بود و تمام ابرقدرت‌ها دست به دست هم دادند تا بر ایران اسلامی غلبه کنند که موفق نشدند.

وی اضافه کرد: دبیر کل وقت سازمان ملل در سال ۱۳۷۰ عراق را به عنوان متجاوز و آغازگر جنگ معرفی کرد و این مسئله موجب حقانیت ایران در مجامع بین‌المللی شد.

امام جمعه جم با بیان اینکه به فرموده امام راحل در جنگ ابهت ۲ ابرقدرت دنیا را در هم شکستیم افزود: همواره باید یاد دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم.

گنجی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و یادآور شد: اول مهر آغاز سال تحصیلی و آغاز بهار علم و دانش است و مسئولان باید نسبت به افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت اهتمام ورزند.

وی افزود: بیشتر بار تعلیم و تربیت بر دوش معلمان است و مسئولان و متولیان باید تلاش کنند تا آینده‌سازان ایران اسلامی به طور صحیح و اصولی و به شکل اسلامی تربیت شوند.

گنجی به سالروز شکست حصر آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: در این عملیات با رمز ” نصرمن‌الله و فتح قریب” بر دشمن یورش بردیم و موفق به شکست حصر آبادان شدیم که این مهم با دستور حضرت امام(ره) و در عملیات مهم ثامن‌الائمه (ع) محقق شد.

وی به توطئه جدید استکبار اشاره کرد و گفت: اهانت به مقدسات از توطئه‌های جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است که البته بدون تردید باز هم با شکستی تلخ مواجه می‌شوند.

گنجی خاطر نشان کرد: استکبار به دنبال شکست‌های پیاپی در کشورهای اسلامی به این اهانت‌ها دست زده که آتش آن خود آمریکایی‌ها را خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1661

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.