• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

مسابقات فوتسال حلقه های صالحین + اعزام اکیپ پزشکی به روستاها

  • کد خبر : 2077
  • 18 بهمن 1391 - 3:20

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قاسم ابن الحسن (ع) روستای آبگرمک از برگزاری مسابقات فوتسال بین حلقه های صالحین این پایگاه خبر داد. به گزارش خبرنگار بسیج از جم، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قاسم ابن الحسن (ع) روستای آبگرمک اظهار داشت: این مسابقات بمناسبت دهه مبارک فجر بین حلقه های شجره طیبه صالحین در حال اجرا […]

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قاسم ابن الحسن (ع) روستای آبگرمک از برگزاری مسابقات فوتسال بین حلقه های صالحین این پایگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بسیج از جم، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قاسم ابن الحسن (ع) روستای آبگرمک اظهار داشت: این مسابقات بمناسبت دهه مبارک فجر بین حلقه های شجره طیبه صالحین در حال اجرا می باشد.

علی کارآزما هدف از برگزاری این مسابقات را حفظ انسجام، همبستگی و همدلی بین بسیجیان دانست وگفت: این مسابقات با حضور۸ تیم از حلقه های صالحین در سنین مختلف آغاز شده است که در نهایت به ۳ تیم برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

شایان ذکر است که روستای آبگرمک از توابع شهرستان جم بوده و در ۱۸ کیلومتری این شهرستان واقع شده است.


********** اعزام اکیپ پزشکی ******

به همت کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم و بمناسبت دهه مبارک فجر یک اکیپ پزشکی جهت ویزیت رایگان بیماران به روستاهای محروم این شهرستان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار بسیج از جم، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم گفت: در این حرکت جهادی و انسان دوستانه جمعی از پزشکان اعم از پزشک عمومی و پرستاران به ویزیت رایگان اهالی این روستاها می پردازند.

سید روح الله شهبازی اظهار داشت: خدمات رسانی به مردم یکی از وظایف اصلی بسیج بوده و هدف از ویزیت رایگان مردم نیز خدمات رسانی در جهت اهداف این نهاد می باشد

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2077

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.