• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

مسابقات لیگ شنای استان بوشهر به میزبانی فجر جم برگزار گردید

  • کد خبر : 2071
  • 14 بهمن 1391 - 10:07

به گزارش خبرنگار آوای جم : مرحله دوم مسابقات شنای لیگ استان بوشهر در رده های سنی  ۱۱ – ۱۲- ۱۳ و ۱۴ سال به میزبانی شرکت پالایش گاز فجر جم روز ۱۴ بهمن ماه در استخر مجموعه ورزشی شهرک توحید برگزار گردید . ورزشکاران تیم های شرکت کننده در این مسابقات بصورت سه مرحله و هر مرحله طی یکروز به رقابت می پردازند . استان بوشهر اولین استانی است که لیگ مسابقات شنا در این رده های سنی برای اولین بار در سطح کشور گزار می کند .

محمد منصور زاده رئیس کمیته فنی هیئت شنای استان بوشهر در این خصوص افزودند : این مسابقات با حضور ۶ تیم از سراسر استان بوشهر در قالب تیمهای سازمان منطقه ویژه انرژی پارس ، گاز فجر جم ، پایانه های نفتی ایران ( خارک ) ، آموزش و پرورش بوشهر ، منطقه دوم نیروی دریایی و هیئت شنای دشتستان در حال برگزاری می باشد . همچنین در کنار این مسابقات مدرسه شنای شهرستان بوشهر و مدرسه شنای شرکت پالایش گاز فجر جم در این مسابقات به رقابت می پردازند .

 

منصور زاده هدف از برگزاری این مسابقات توسعه ورزش شنا در سطح استان بوشهر ، بالا بردن سطح کیفی شناگران از لحاظ فنی و شناخت استعدادهای بالقوه ورزشکاران عنوان نمودند که طی این مسابقات علاوه بر مشخص شدن نفرات برتر ، افراد با استعداد شناسایی و در قالب تیم منتخب استان سازماندهی و در آینده در مسابقات شکوری حضور پیدا خواهند کرد .

رئیس کمیته فنی هیئت شنا س استان بوشهر اضافه نمودند : این مسابقات در ۱۰ ماده برنامه ریزی گردیده که رحله اول این مسابقات در مرکز استان بوشهر و همچنین مرحله دوم به میزبانی بسیار خوب شرکت پالایش گاز فجر جم و مرحله سوم احتمالا با توجه به اعلام آمادگی دشتستان و همچنین فجر جم در یکی از این شهرستانها برگزار گردد .

منصور زاده بعنوان مسئول برگزاری این مسابقات و نماینده هیئت شنای استان بوشهر از مدیر عامل ، امور ورزش و خدمات رفاهی شرکت فجر جم بخاطر میزبانی بسیار عالی و امکانات مناسب تقدیر نموده و بیان داشتند که شهرستان جم با توجه به موقعیت جفرافیایی مناسب و جوانان زبده و مربیان مجرب و دلسوزی که در این منطقه مشغول به فعالیت هستند روند پیشرفت تیم های شنا و ورزشکاران بسیار عالی ارزیابی و ایشان در پایان عنوان نمودند : در آینده قطعا ورزشکاران این شهرستان عناوین برتر مسابقات استانی را به خود اختصاص خواهند داد .

تیم شرکت پالای شگاز فجر جم                عکاس : حسن مصلحی

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2071

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.