• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

مهلت استعفای مدیران برای انتخابات تا ۱۹ خرداد

  • کد خبر : 15571
  • 20 اردیبهشت 1402 - 14:49
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مدیران بوشهری تا ۱۹ خردادماه 1402 مهلت استعفا برای داوطلبی در انتخابات مجلس را دارند.

به گزارش اوای بوشهر به نقل از خبرگزاری فارس، سعید حیدری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه استعفای مدیران برای انتخابات باید تا ۱۹ خردادماه سال جاری تعیین تکلیف شود، اظهار داشت: بنابر اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور مدیران جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید تا تاریخ ۱۹ خردادماه از سمت خود استعفا بدهند.

وی با اشاره به اینکه استعفا مدیران باید در زمان مقرر مورد پذیرش و موافقت مقام مافوق قرار بگیرد، افزود: داوطلبانی که مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات هستند باید حداقل ۶ ماه قبل از تاریخ ثبت‌نام استعفا دهند.

این مقام مسؤول ادامه داد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز در ابتدای سال جاری تاکید داشتند هر مدیری که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارد باید کنار برود تا شائبه استفاده از امکانات بیت‌المال  شکل نگیرد و خللی نیز به روند خدمت رسانی به مردم عزیز وارد نشود.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با رعایت اصل بی طرفی وظیفه ما محسوب می شود، تصریح کرد: سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز ما می‌باشد و مردم ما همواره نشان دادند که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و حمایت می‌کنند و با حضور پرشور خود همچون گذشته، موجب خنثی سازی توطئه‌ها و برنامه‌های خصمانه دشمنان خواهند شد.

این مقام مذکور خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ وزارت کشور، ستاد انتخابات استان بوشهر به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد و تمامی ظرفیت‌ها و امکانات را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.