• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
7

نرخ جدید شهریه مدارس شاهد استان بوشهر اعلام شد

  • کد خبر : 15828
  • 09 خرداد 1402 - 14:06
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تعیین نرخ شهریه مدارس شاهد استان بر اساس دوره‌های تحصیلی خبر داد و گفت: نرخ شهریه مدارس شاهد برای دوره تحصیلی ابتدایی ۱.۳ میلیون تومان، متوسطه ۱.۵ میلیون و متوسطه دوم ۱.۸ میلیون تومان مصوب شد.

به گزارش  آوای بوشهر، علی موحدی صبح امروز در جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش استان بوشهر توجه به تعلیم، تربیت و آموزش فرهنگی و اجتماعی در مدارس بر اساس برنامه تراز انقلاب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: دشمن هر چند به اهداف خود در مدارس و تغییر تفکر دانش‌آموزان دست نیافته ولی همچنان ترفند و توطئه‌های دیگر طراحی کرده است.

وی با تأکید بر توجه به تعلیم و تربیت بر اساس برنامه تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: کارکنان مدارس شاهد باید از همه جهات، به عنوان معلمان تراز انقلاب اسلامی برای سایر مدارس الگو باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مدیران مدارس شاهد باید به عنوان بهترین مدیران مدارس استان باشند خاطر نشان کرد: مدیران و کارکنان مدارس شاهد باید از هرگونه چالش با دانش‌آموزان، اولیا و معلم پرهیز و با تصمیمات هوشمندانه زمینه ترقی و رشد علمی دانش‌آموزان را فراهم کنند.

موحدی با بیان اینکه مدارس شاهد در هر منطقه و شهرستان مکتب انسان‌سازی محسوب می‌شوند عنوان کرد: برنامه شاخص پرورشی در مدارس شاهد اقامه نماز جماعت و فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی به‌صورت مستمر و دائم است.

وی پایبندی معلمان مدارس شاهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام نسبت به دیگر مدارس را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مدارس شاهد باید تراز انقلاب اسلامی باشند و محصول این مدارس نیز تعلیم و تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تعیین شهریه مدارس شاهد در استان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس کارشناسی صورت گرفته با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نرخ شهریه مدارس شاهد برای دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسط اول و دوم تعیین شده است.

موحدی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی میزان شهریه برای مقطع ابتدایی در استان بوشهر یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، مقطع متوسطه اول یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دور تحصیلی متوسطه دوم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مصوب شده است.

مدیرکل بنیاد و شهید امور ایثارگران استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: آموزش و پرورش یک دستگاه بسیار مهم است که در آینده نظام جمهوری اسلامی نقشی کلیدی دارد.

نعمت‌الله غلامپور با بیان اینکه محصول مدارس شاهد باید دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی باشد گفت: فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در این مدارس باید به‌صورت منظم و مستمر اجرا شود.

وی با بیان اینکه نام مدارس شاهد در هر شهرستان باید بدرخشد افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران باید سرلوحه مدیران مدارس شاهد قرار بگیرد و در ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد باید، عدالت رعایت شود.

مدیرکل بنیاد و شهید امور ایثارگران استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال به مدیران بنیاد شهید در شهرستان‌ها تأکید خواهیم کرد که برنامه‌های فرهنگی خود را در مدارس شاهد اجرا کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.