• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

نصب دستگاه CR در بخش رادیولوژی بیمارستان توحید جم

  • کد خبر : 1976
  • 15 دی 1391 - 23:13

 

آوای جم؛ سیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بیمارستان توحید جم از مجهزترین بیمارستان‌های صنعت نفت است که علاوه بر خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت به مردم و ساکنان بومی استان بوشهر نیز خدمات لازم را ارائه می‌کند.

وی افزود: افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی این بیمارستان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

 

رئیس رادیولوژی بیمارستان توحید جم از نصب دستگاه CR در بخش رادیولوژی بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با نصب دستگاه CR در بخش رادیولوژی بیمارستان توحید جم، امکان استفاده بهینه از دستگاه رادیولوژی آنالوگ موجود در این بخش نیز فراهم شد.

کاظمی تصریح کرد: طی ۹ ماه اخیر با انجام تغییرات ساختمانی در بخش رادیولوژی و همچنین با تهیه دستگاه DDR (دستگاه رادیولوژی دیجیتال) و دستگاه OPG دیجیتال(دستگاه گرافی دندان) و دستگاه CR (مبدل فیلم‌های آنالوگ رادیولوژی به فیلم‌های دیجیتال) و همچنین خرید دستگاه جدید سونوگرافی، به همراه راه‌اندازی و استفاده از سیستم PACS (سیستم آرشیو و ارسال تصاویر دیجیتال پزشکی)، در حال حاضر بخش رادیولوژی بیمارستان توحید جم با بهترین امکانات و تجهیزات در حال ارائه خدمات به مراجعین است.

وی یادآور شد: همچنین با هماهنگی به عمل آمده با پزشکان و مراکز درمانی موجود در سطح شهرستان جم و مناطق همجوار، کلیشه‌های قدیمی عکس رادیولوژی به صورت کامل حذف شده و تصاویر رادیولوژی به صورت ارسال از طریق سیستم PACS و یا ذخیره‌سازی بر روی لوح فشرده، به پزشکان و مراجعین تحویل داده می‌شود.

کاظمی افزود: با توجه به شرایط تحریم و مشکلات موجود در زمینه تهیه وسایل و تجهیزات پزشکی و همچنین کمبود فیلم رادیولوژی، راه‌اندازی سیستم PACS و استفاده از رادیولوژی دیجیتال، علاوه بر کیفیت بسیار بالای تصاویر رادیولوژی و افزایش سرعت کار، صرفه‌جویی اقتصادی را نیز به دنبال داشته است.

وی گفت: دستگاه CR رادیولوژی ساخت ژاپن بوده که با همکاری و پیگیری انجام شده از سوی رئیس تدارکات پزشکی بهداشت و درمان تهران و با قیمت ارز مرجع و از طریق شرکت مادر تخصصی تجهیزات پزشکی، وابسته به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تهیه شده است.

کاظمی اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات موجود و جلب رضایت خاطر مراجعه‌کنندگان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در بیمارستان توحید جم است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1976

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.