• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13

نماینده جنوب استان: زنگنه نگاه بسیار مثبتی به منطقه دارد/ دستور صریح وزیر برای حمایت از پارس جم

  • کد خبر : 13122
  • 23 شهریور 1399 - 21:37
نماینده جنوب استان بوشهر خاطرنشان کرد: زنگنه نگاه بسیار مثبتی به جنوب استان بوشهر دارد و همواره در موضوعات و مشکلات مختلف همراه ما بوده است که جا دارد از وی تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

نماینده جنوب استان بوشهر گفت: حمایت جدی از تیم پارس جنوبی جم توسط وزارت نفت صورت گیرد.

به گزارش آوای بوشهر؛ موسی احمدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: پیرامون مسائل و مشکلاتی که در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر وجود داشت، نشستی با وزیر نفت انجام شد و قریب به یک ساعت در خصوص مشکلات مختلف تبادل‌نظر شد.

وی تصریح کرد: موضوعات مختلفی نظیر توجه به بحث اشتغال، موضوعات مطرح‌شده در شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، توجه جدی به بحث مسئولیت‌های اجتماعی نفت در قبال محیط پیرامونی و حمایت جدی از باشگاه پارس جنوبی جم مطرح شد.

نماینده جنوب استان بوشهر افزود: زنگنه نگاه بسیار مثبتی به منطقه دارند و با مسائل و مشکلات محیط پیرامونی آشنا است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در خصوص جزئیات حمایت از تیم پارس جنوبی جم در دیدار با وزیر نفت ابراز داشت: طی نامه‌ای که در تاریخ ۱۸ شهریور ماه به وزیر ارسال شده بود از وی خواسته بودم که حمایت جدی از این تیم و باشگاه در خصوص مسائل مالی و مدیریتی صورت گیرد و هیچ‌گونه محدودیت قانونی برای حمایت نفت از این تیم وجود ندارد.

وی افزود: زنگنه دستور مکتوب و صریح جهت حل این مشکل و تعیین تکلیف فوری تیم پارس جنوبی را داده است که بر این اساس منتظر نتایج بسیار مثبتی برای تیم پارس جنوبی جم هستیم.

نماینده جنوب استان بوشهر خاطرنشان کرد: زنگنه نگاه بسیار مثبتی به جنوب استان بوشهر دارد و همواره در موضوعات و مشکلات مختلف همراه ما بوده است که جا دارد از وی تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.