• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

نماینده جنوب بوشهر: بیمارستان‌های کنگان و دیر تقویت شود

  • کد خبر : 12839
  • 05 مرداد 1399 - 21:09
نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: تقویت بیمارستان‌های کنگان و دیر و حل مشکلات آن‌ها ضروری است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: تقویت بیمارستان‌های کنگان و دیر و حل مشکلات آن‌ها ضروری است.

به گزارش آوای بوشهر؛ موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهرحوزه سلامت را از اولویت‌های اصلی مردم خواند و بیان کرد: این موضوع در اولویت برنامه‌های همه مسئولان و نمایندگان منتخب مردم قرار دارد.

او با قدردانی از تلاش‌های ایثارگرانه کارکنان و مسئولان حوزه سلامت استان در این شرایط حساس، افزود: آمادگی کامل بخش‌های مختلف درمانی استان به ویژه شهرستان‌های جنوبی (دیر، کنگان، جم و عسلویه) با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرایی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس ادامه داد: تقویت بیمارستان‌های کنگان و دیر و حل مشکلات آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

احمدی عنوان کرد: با توجه به مشکلات بیمارستان‌های کنگان و دیر در خصوص زباله‌های عفونی برای حل این معضل و خرید دستگاه‌های مورد نیاز به خوبی تصمیم‌گیری شده است.

سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: مدافعان سلامت با همه محدودیت‌ها و کمبود‌ها در این شرایط سخت با تمام توان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند بنابراین مردم نیز باید برای کمک به آنان با رعایت نکات بهداشتی در مسیر کنترل و پیشگیری کرونا بیشتر تلاش کنند.

در این دیدار آخرین وضعیت و اقدام‌های صورت گرفته برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان و گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی  در خصوص طرح‌های عملیاتی بهداشت و درمان استان به ویژه در شهرستان‌های جنوبی ارائه شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.