• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
11
واکنش موسی احمدی به خودکشی دانش آموز دیری

نماینده: شورای راهبردی پتروشیمی ها فقط وعده داد و عمل نکرد/ دانش آموز دیری از خرابی گوشی اش ناراحت بود

  • کد خبر : 13269
  • 22 مهر 1399 - 10:23
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه قول داده بود تعدادی تبلت در اختیار دانش آموزان قرار دهد اما آنقدر امروز و فردا کرد که هنوز هم اجرا نشده است.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه قول داده بود تعدادی تبلت در اختیار دانش آموزان قرار دهد اما آنقدر امروز و فردا کرد که هنوز هم اجرا نشده است.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از برنا؛ موسی احمدی، نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکشی یک نوجوان ۱۱ ساله به دلیل نداشتن گوشی همراه و عدم امکان حضور در کلاس‌های آنلاین گفت: بنده از طریق فرمانداری و آموزش و پرورش این موضوع را پیگیری کردم و به من اعلام شد با وجود اینکه این دانش آموز از یک خانواده بی‌بضاعت است که مشکلات مالی و اقتصادی فراوانی دارند اما مدیر مدرسه در فرورین ماه یک تلفن همراه و لوازم التحریر لازم را در اختیار او قرار داده بود تا از کلاس‌های مجازی و آنلاین بهره مند شود.

او افزود: همچنین دلنوشته معلم او هم حکایت از این جریان دارد که او گوشی داشته اما چون سالم نبوده در استفاده از آن دچار مشکل بوده است و همین موجب ناراحتی او شده است.
احمدی با تاکید بر اجرای مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه قول داده بود تعدادی تبلت در اختیار دانش آموزان قرار دهد اما آنقدر امروز و فردا کرد که هنوز هم اجرا نشده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه گفت: بنده به شدت گلایه دارم چرا منطقه‌ای که سرشار از نفت، گاز، پتروشیمی و سرمایه است باید مردمان فقیر داشته باشد و کمیته امداد به خانواده‌های مستضعف رسیدگی نکند.

احمدی در خصوص حوزه وظایف کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: کمیسیون آموزش و نمایندگان مجلس نمی‌توانند خانه به خانه بروند و دانش آموزان نیازمند را شناسایی کنند چرا که آنها فقط می‌توانند بر اقدامات آموزش و پرورش نظارت کنند و به این وزارتخانه دستور توزیع تبلت و گوشی بین دانش آموزان نیازمند را دهند.

او افزود: انجام این کار برعهده دستگاه‌های اجرایی مانند فرمانداری‌ها و استانداری‌هاست به این صورت که باید این دانش آموزان که ممکن است در یک خانواده ۳ یا ۴ دانش آموز هم وجود داشته باشد را شناسایی کنند و سپس با هماهنگی مناسبی امکانات لازم از جمله گوشی و تبلت را در اختیار آنها قرار دهند چراکه بسیاری از خانواده‌ها حتی از پَس مخارج زندگی روزمره خود هم برنمی‌آیند چه برسد به اینکه گوشی و تبلت بخرند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در توصیه به مدیران مدارس تصریح کرد: مدیران مدارس که جامعه هدف کوچک تری دارند باید از میان خانواده‌ها کسانی که نیازمند تبلت و گوشی هستند را شناسایی کنند و با معرفی به کمیته امداد، لوازم لازم آموزش را دریافت کند

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. چه خوب گفتی نمیدونستم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.