• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

نگاه ارزشمند مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی به نیروهای های تواتمند بومی

  • کد خبر : 15554
  • 19 اردیبهشت 1402 - 18:35
یكي از اقدامات ارزشمند حجت نظري مديرعامل سابق و شيخان مديرعامل فعلي اين شركت اعتماد به جوانان تواتمند بومي در دو پست مهم مدير روابط عمومي و مدير امور حقوقي و قراردادهاي اين شركت بود.

به گزارش آوای بوشهر؛ شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در سالهای اخیر به عنوان پشتیبان صنعت ، همگام و همراه با صنعت پتروشیمی ، نفت، گاز و پالایش در مسیر رشد اقتصادی و پیشرفت های صنعتی و حوزه انرژی گام بر داشته است.

شرکت پازارگاد ، به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های صنعت پتروشیمی کشور توانسته است در بحث مسئولیت های اجتماعی و کمک به جامعه پیرامونی در یک سال گذشته اقدامات موثری انجام دهد.

یکی از اقدامات ارزشمند حجت نظری مدیرعامل سابق و شیخان مدیرعامل فعلی این شرکت اعتماد به جوانان تواتمند بومی در دو پست مهم مدیر روابط عمومی و مدیر امور حقوقی و قراردادهای این شرکت بود.

در اذر ٩٩ با حکم دکتر جحت نظری عبدالحمید شعرانی از جوانان خوشنام و تواتمند بومی به عنوان اولین سرپرست بومی روابط عمومی و تشریفات این شرکت منصوب شد.

شعرانی که از جوانان خوشفکر و توانمند بومی استان بوشهر می باش از همان روزهای اول کاری خود توانست اقدامات اثر گذار و ماندگاری انجام دهد و جایگاه روابط عمومی و تشریفات شرکت عملیات غیر صنعتی ارتقا بخشد تا در بهمن ماه ١۴٠٠ ودر هجدهمین دوره جشنواره روابط عمومی های برتر ایران به عنوان روابط عمومی برتر کشور در حوزه اطلاع رسانی معرفی گردد.

این اقدامات و تلاشهای باعث شد حجت نظری به این نیروی بومی اعتماد کرده و برای اولین بار در مهرماه ١۴٠١ عبدالحمید شعرانی را به عنوان دبیر شورای راهبردی و سرپرست دبیرخانه این شورا منصوب نماید. شعرانی هرچند علاقه ای به حضور در این سمت را نداشت ولی از زمان شروع به کار خود توانست ضمن ساماندهی و قانومند کردن کمک ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدامات موثری انجام دهد و گام های مهمی در راستای حل مسائل ومشکلات حوزه پیرامونی بردارد.

با تلاش ها و پیگیری های عبدالحمید شعرانی دبیر شورای راهبردی و نگاه مثبت رئیس شورای راهبردی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس یا همان پتروشیمی های مستقر در چهارشهرستان جنوبی استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ برای نخستین بار (حداقل در ۱۵ سال اخیر) توانست با مشارکت قریب به دوهزار میلیارد ریالی در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، بهداشتی،آموزشی، فرهنگی و … رکورد کمک های شورای راهبردی پتروشیمی های ماهشهر را بزند.

شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی ماهشهر در‌ سال ۱۴۰۱ ، جمعا حدود ۱۷۰ میلیارد تومان در حوزه ایفای نقش مسولیت اجتماعی شرکت های پتروشیمی در استان خوزستان مشارکت داشته اند در‌حالی که در‌همین مدت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان از تعهدات خود را اجرایی کرده اند.

تعهدات پتروشیمی های منطقه پارس در اجرای فعالیت ها در حوزه مسولیت اجتماعی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد تومان بوده است که تاکنون ۲۰۰ میلیارد آن اجرایی شده و بخشی دیگر نیز در دست اجرا است که اجرای ۷۰ درصدی تعهدات این شورا از نکات حایز اهمیت بوده است.

یکی دیگر از اقدامات مهم شعرانی در دوران مسئولیت در شورای راهبردی میتوان تعامل و همراهی با محیط های پیرامونی قلمداد کرد به نوعی که در ٧ ماه گذشته هیچکدام از مقامات رسمی در خصوص نحوه عملکرد این شورا گلایه ای نداشته است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=15554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.