• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

همایش تجلیل از کارگران و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد

  • کد خبر : 2306
  • 13 اردیبهشت 1392 - 17:50

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از خبرنگار بسیج : به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم و حوزه بسیج کارگری شهید تندگویان، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری و هفته معلم و همچنین روز جهانی کارگر، صبح روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی بسیج و سپاه و کارگران در فرهنگسرای شهرک توحید برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان جم، کنگان، دیر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته معلم و روز جهانی کارگر، جامعیت، ساده نوشتن، آشنائی با مقتضات زمان و مکان از ویزگی های شهید مطهری دانست.

حجت الاسلام دکتر موسی احمدی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که می فرماید: مطهری در طهارت روح و قوّت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود گفت: آثار قلم و زبان شهید مطهری بی استثناء، آموزنده و روانبخش است و مواعظ و نصایح او که از قلبی سرشار ار ایمان و عقیده نشأت می گرفت، برای عارف و عامی سودمند است.

وی در ادامه گفت به روز جهانی کارگر اشاره کرد و گفت: نگاه غرب به کارگر، نگاهی مادی است اما، نگاه اسلام براساس عزّت و بزرگواری است و قشر کارگر در فرهنگ اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و اگر امروزه بخواهیم اخلالهای اقتصادی را کم رنگ کنیم، باید کار و تلاش را کیفی نموده و با قاچاق کالاهای خارجی مبارزه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) و روز زن و روز مادر گفت: انتخاب این روز بعنوان روز زن نشانگر نقش و جایگاه و شأن و منزلت زنان در نظام جمهوری اسلامی با الگوی رفتاری حضرت زهراء می باشد.

حجت الاسلام قدرت الله پورغلامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم گفت: عقیدتی سیاسی در سپاه با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و ارتقاء منزلت اجتماعی معلمان ومربیان و اساتید بسیجی می باشد.

پورغلامی در ادامه ضمن گرامیداشت ۹ اردیبهشت ماه سالروز رجعت پیکر مطهر سردار شهید عبدالحسین برونسی که بنام روز بسیج کارگری نامگذاری شده گفت: امیدواریم این قشر زحمت کش و پر تلاش همچون دوران دفاع مقدس، طلایه دار و حماسه ساز در جبهه اقتصادی باشند .

در پایان مراسم از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و کارگران نمونه تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2306

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.