• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

همایش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم برگزار شد

  • کد خبر : 2137
  • 12 اسفند 1391 - 4:19

به گزارش خبرنگار آوای جم :‌ مراسم همایش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم با محوریت تجلیل از دانشجویان ممتاز و خسرو حسینی روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه با حضور امام جمعه ، فرماندار ،‌شورای شهر ، شهردار ،‌اساتید و دانشجویان در تالار شهید خاتمی برگزار گردید .

دکتر کارگر رئیس دانشگاه آزاد ضمن تقدیر از حضور همه مسئولین و دانشجویان عنوان نمود ، بی شک حضور فرماندار جدید در جوار امام جمعه بعنوان پرچم داران این انقلاب در شهرستان جم باعث رآفت ،‌رحمت و وحدت خواهد بود . دانشجویان این دانشگاه با الهام از زندگی نامه شهداء آمادگی کامل همکاری در همه عرصه های اجتماعی دارند .

امام جمعه شهرستان جم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهداء‌ شهرستان و شهداء‌ دانشجو ، دومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفتند و اعلام داشتند به برکت این نظام خوشبختانه در این شهرستان سه تا دانشگاه داریم و امید است دانشگاهها رسالت اصلی خود که همان همکاری ،‌تعاون و اثر گذاری در رشد وتوسعه شهرستان می باشد را سرلوحه کار خود بگذارند .

ایشان ضمن گرامی داشت سالروز ورود حضرت امام خمینی « ره » به شهر قم گفتند :‌ خداوند در قرآن کریم فرموده که کسانی که پس از ستم هجرت کردند ،‌پس از آن هجرت در دنیا حسنه و پاداش و در آخرت خداوند اجر عظیم به آنها می دهیم . یک یاز رموز موفقیت حضرت امام «‌ره » صبر و توکل برخدا بود . هر انسانی نمی تواند در مقابل ستمگران و طاغوتیان قیام کند .

ایشان بیان داشتند باید یاد و خاطره و اخلاق حضرت امام خمینی سرلوحه زندگی همه ما در امورات زندگی قرار بگیرد . امام در بین ما ناشناخته است .

امام جمعه شهرستان جم در خصوص ارزش دانشجو گفت :‌در هر دیاری قشر دانشجو ارزشمند است و باید جایگاه آن حفظ شود تا بتوانند در آینده خدمتگزاری صدیق برای این انقلاب و و کشور باشد .  مسئولین باید حواسشان جمع باشد تا وحدت همه قشرها خدشه دار نشده و دانشجویان باید در همه امورات کشور نقش بسزایی داشته باشند .

نکات قابل توجه این همایش کلیپ یاد وخاطره شهید حمزوی و تقدیر و تجلیل از خسرو حسینی شهروند خیری که تمام اعضاء‌ فرزندش را به افراد نیازمند اهداء‌ نموده است .

در پایان از دانشجویان ممتاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم تجلیل شد .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2137

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.