• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

همایش علمی ومعنوی ارتباط موفق بین زوجین برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 1736
  • 27 مهر 1391 - 9:42

به گزارش خبرنگار آوای جم؛در آستانه سالروز ازدواج با برکت دو الگوی نمونه زنان و مردان عالم، حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و با تمسک به زندگی سرشار از عشق و مهربانی آن بزرگواران، همایش علمی و معنوی ارتباط موفق بین زوجین، صبح روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در محل سالن اجتماعات بیمارستان توحید جم برگزار شد.

در این همایش که به همت پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، بیمارستان توحید ، اداره اصناف و کمیته امداد امام خمینی(ره)، برگزار شد، تعدادی از زوجین بدو ازدواج، با حضور در این مراسم و بهره گیری از برنامه های مختلف آن، بخشی از مهارتهای ارتباطی بین همسران را فراگرفتند.

نوری، از کارشناسان عرصه سلامت روان و مدرس توانمند این همایش، در بخشی از سخنان خود، به وجود تفاوتهای روانشناختی بین زن و مرد و لزوم توجه همسران به داشتن این تفاوتها و فراگیری علوم و مهارتهای مربوط به نحوه رفتار و برخورد هر یک از همسران در مواجهه با این تفاوتها اشاره کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به داشتن خصوصیت کار محوری مردان و خانواده محوری زنان اشاره کرد و راهکارهای مربوط به پیشگیری از بروز مشکلات در مقابله با این تفاوتها را عنوان داشت.

در حاشیه این مراسم تعدادی بسته های آموزشی و کتابهایی با موضوع حجاب و عفاف در راستای اهداف فرهنگی کمیته حجاب و عفاف شبکه،توزیع شد.

همچنین هدایایی به رسم یادبود که توسط تعدادی از خیرین نیکوکار شبکه بهداشت تهیه شده بود به شرکت کنندگان اهداء شد.

کمیته امداد امام خمینی شهرستان نیز از تدارک هدایایی نقدی جهت تعدادی از مزدوجین شرکت کننده تحت پوشش خود در این مراسم، خبر داد.

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1736

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.