• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

وزیر راه و شهرسازی وارد استان بوشهر شد

  • کد خبر : 14481
  • 15 مهر 1400 - 14:42
رستم قاسمی لحظاتی پیش به نمایندگی از هیات دولت برای بررسی مسایل عمرانی شهرستان های جنوبی استان بوشهر وارد فرودگاه بین المللی عسلویه شد و مورد استقبال مسوولان استان قرار گرفت.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی لحظاتی پیش به نمایندگی از هیات دولت برای بررسی مسایل عمرانی شهرستان های جنوبی استان بوشهر وارد فرودگاه بین المللی عسلویه شد و مورد استقبال مسوولان استان قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی وارد استان بوشهر شد

به گزارش آوای بوشهر به نقل از ایرنا؛ « رستم قاسمی »، روز پنجشنبه در این سفر طبق برنامه ریزی های انجام شده از اسکله بندر شیرینو ، ورودی جنوبی بندر سیراف ، ورودی کنگان از سمت چشمه بی بی حبشی کنار اتوبان کنگان – عسلویه و اسکله کنگان  بازدید خواهد کرد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی که نماینده معین هیات دولت در شهرستان های کنگان و دیر در سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان بوشهر تعیین شده است با شماری از اعضای شورای اسلامی شهرستان کنگان نیز نشست دارد.

بازدید از پل تقاطع دوراهک، جاده وفاق کنگان – دیر و پیچ های جاشک در اتوبان دیر – بوشهر و نشست با اقشار مختلف مردم دیر نیز از برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی در شهرستان دیر است.

بوشهر به گفته مسئولان ارشد این استان بزودی مقصد ششمین سفر استانی رئیس جمهوری قرار گرفته است، سفرهایی که با سنتی پسندیده جمعه‌ها و بسیار بی‌پیرایه تدارک دیده شده و اولویت آن استان‌های محرومی است که نیاز به توجه ویژه ‌ای برای حل موانع توسعه‌ دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه در پیامی مشترک سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری و شماری از اعضای هیات دولت به این استان را فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان بوشهر اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.